Dodatkowy Rabat do15% - wystarczy być zalogowanym

Dotyczy wszystkich rowerów. Rabat zostanie naliczony automatycznie do obowiązujących cen produktów, 

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KELLYS SWAG 10 27.5" 2020

KELLYS SWAG 10 27.5" 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

  • RAMA:

    Wyposażona w sztywne osie, niezwykle wytrzymała rama Enduro z zawieszeniem o skoku 165mm i wirtualnym punktem obrotu gwarantuje pełną kontrolę w zjeździe a także niezależność działania napędu i hamulców.

  • ZAWIESZENIE:

    Powietrzny widelec ROCK SHOX 35 Gold RL o skoku 165mm wraz z precyzyjnie zestrojonym damperem ROCK SHOX Deluxe RT pozwalają na jazdę w najtrudniejszym terenie z pełną kontrolą.

  • NAPĘD:

    Precyzja, szybkość zmiany przełożeń a także odporność na najtrudniejsze warunki sprawiają, że napęd 1x12 Sram SX jest doskonałym rozwiązaniem do uprawiania prawdziwego enduro.

  • HAMULCE:

    Wydajne hamulce Shimano z tarczami o średnicy 180mm pozwalają na kontrolę prędkości z precyzją jakiej oczekuje każdy entuzjasta jazdy w trudnym terenie.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    554
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Pełne zawieszenie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: SZARY
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: ROCK SHOX 35 Gold RL (27.5) Boost, 160mm, DebonAir / Motion Control / Maxle Stealth 15mm thru axle
  • Tylny Amortyzator: ROCK SHOX Deluxe RT, DebonAir / Rapid Recovery / Open-Pedal (230x65mm)

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SRAM NX Eagle X-Horizon
  • Hamulce przód: SHIMANO MT400 Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: SHIMANO MT400 Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT400
  • Manetki: SRAM NX Eagle X-Actuation Trigger
  • Korby: SRAM SX Eagle DUB X-Sync (32T) - length 170mm (S), 175mm (M - L)
  • Suport: SRAM DUB PressFit
  • Łańcuch: KMC SX Eagle (112 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SRAM PG-1210-12 Eagle (11-50T)

Komponenty

  • Kierownica: KLS Alm/En 70 RiseBar - diam 31.8mm / rise 25mm / width 780mm
  • Mostek: KLS Alm/En 50 - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / length 45mm (S - M), 60mm (L)
  • Sztyca: EXAform JAG1- Remote Telescopic - diam 30.9mm / length 430mm, travel 125mm (S) / length 485mm, travel 150mm (M - L)
  • Stery: FSA 1.5 integrated
  • Siodło: KLS Styx
  • Chwyty: KLS Poison
  • Pedały: KLS Master

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cala
  • Piasta Przód: SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (15x110mm / 12x148mm / 32 holes)
  • Piasta tył: SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (15x110mm / 12x148mm / 32 holes)
  • Obręcze: KLS Valor 3 Disc 584x30 (32 holes)
  • Opony: SCHWALBE Hans Dampf Performance 60-584 (27.5x2.35) Tubeless Ready, ADDIX, folding front / SCHWALBE Nobby Nic Performance

KELLYS SWAG 10 27.5" 2020

8 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

30323

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.