Dodatkowy Rabaty do 15% - wystarczy być zalogowanym

Rabaty zostaną naliczone automatycznie do obowiązujących cen produktów, 

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KELLYS THORX 10 29" 2020

KELLYS THORX 10 29" 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

     RAMA:

    Całkowicie nowy THORX wprowadza nową generację ram z pełną amortyzacją Kellysa do świata kolarstwa górskiego. Geometria zoptymalizowana pod kątem tras zapewnia szybkie pokonywanie zakrętów, zwinność i mnóstwo zabawy!


    ZAWIESZENIE:

    Widelec powietrzny ROCK SHOX Sektor RL o skoku 150 mm tworzy perfekcyjne połączenie z amortyzatorem ROCK SHOX Deluxe RT z tyłu, zapewniając pełną kontrolę nad jazdą enduro i po szlaku.
 

    THINK LINK oznacza całkowicie niezależne tylne zawieszenie. Zapewnia brak negatywnego wpływu układu napędowego i hamulców, brak odbicia pedału hamulca i stałą geometrię tylnego trójkąta bez absolutnie żadnego rozrostu łańcucha.

   NAPĘD

    Układ napędowy Sram 1x12 zapewnia szybkie i precyzyjne utrzymanie łańcucha na kołach zębatych, co zapobiega powstawaniu duchów podczas niszczenia najtrudniejszych odcinków trasy.


Główne Parametry

  • Typ trasy
    554
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Pełne zawieszenie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: SZARY
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: ROCK SHOX Sektor RL (29) Boost, 150mm, DebonAir / Motion Control RL / Maxle Stealth 15mm thru axle
  • Tylny Amortyzator: ROCK SHOX Deluxe RT, DebonAir / Rapid Recovery / Open-Pedal (210x55mm)

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SRAM NX Eagle X-Horizon
  • Hamulce przód: SHIMANO M365 Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: SHIMANO M365 Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT400
  • Manetki: SRAM NX Eagle X-Actuation Trigger
  • Korby: SRAM SX Eagle DUB X-Sync (34T) - length 175mm (M - L)
  • Suport: SRAM DUB PressFit
  • Łańcuch: SRAM SX Eagle (114 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SRAM PG-1210-12 Eagle (11-50T)

Komponenty

  • Kierownica: KLS Alm/En 70 RiseBar - diam 31.8mm / rise 25mm / width 760mm
  • Mostek: KLS Alm/En 50 - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / length 45mm
  • Sztyca: EXAform JAG1 Remote Telescopic - diam 30.9mm / length 485mm, travel 150mm (M - L)
  • Stery: FSA 1.5 integrated
  • Siodło: KLS Styx
  • Chwyty: KLS Poison
  • Pedały: KLS Master

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (15x110mm / 12x148mm / 32 holes)
  • Piasta tył: SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (15x110mm / 12x148mm / 32 holes)
  • Obręcze: KLS Valor 2 Disc 622x27 (32 holes)
  • Opony: SCHWALBE Hans Dampf Performance 60-622 (29x2.35) Tubeless Ready, ADDIX, folding front / SCHWALBE Nobby Nic Performance 60-622 (29x2.35) ADDIX, folding rear

KELLYS THORX 10 29" 2020

8 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

30313

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.