KELLYS TYGON R50 2021

KELLYS TYGON R50 2021

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Rowery ze wspomaganiem elektrycznym, czyli e-bike’i stanowią zupełnie nowy wymiar kolarstwa. Nie ważne czy jeździsz tylko po szosach, przemieszczasz się po mieście, czy jesteś amatorem jazdy w terenie, będziesz zaskoczony jak szybko i jak daleko możesz dojechać bez nadmiernego wysiłku, ciesząc się jednocześnie niezrównaną przyjemnością jazdy rowerem. Rowery elektryczne przeniosą każdego rowerzystę na zupełnie nowy poziom kolarskich doznań.

KELLYS TYGON R50 2021

XL 186-197 CM

L 178-189 CM

M 169-180 CM

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    566
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    579
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Podstawowe dane

  • Producent: Kellys
  • Rozmiar ramy:
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Stan: Nowy
  • Rocznik: 2021
  • Typ Roweru: Górskie

Główne Parametry

  • Typ trasy: Array
  • Najczęściej jeżdzę ...: Array
  • Poziom zaawansowania: Array

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: ROCK SHOX 35 Silver RL (29) Boost, 120mm, Solo Air / Motion Control / Maxle Stealth 15mm thru axle
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SHIMANO Deore M5120 (direct mount)
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200 Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200 Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-MT200
  • Manetki: SHIMANO Deore SL-M4100-R Rapidfire Plus (I-Spec EV)
  • Korby: SHIMANO E6100 (34T) - length 170mm
  • Suport:
  • Łańcuch: KMC e10T (116 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-M4100-10 (11-46T)

Komponenty

  • Kierownica: KLS Active RiseBar - diam 31.8mm / rise 18mm / width 720mm
  • Mostek: KLS Active - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 6° / length 80mm
  • Sztyca: KLS Active - diam 30.9mm / length 350mm
  • Stery: FSA 1.5 semi-integrated
  • Siodło: KLS Sentinel 2
  • Chwyty: KLS Poison OneLockon
  • Pedały: plastic

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (15x110mm / 12x148mm / 32 holes)
  • Piasta tył: SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (15x110mm / 12x148mm / 32 holes)
  • Obręcze: KLS Valor 3 Disc 622x30 (32 holes)
  • Opony: SCHWALBE Nobby Nic Performance 60-622 (29x2.35) ADDIX

System

  • Silnik: SHIMANO STEPS E7000, 36V
  • Moc Silnika: 250W
  • Wyświetlacz: SHIMANO SC-E5000 cycle computer with assist switch
  • Bateria: KELLYS Re-Charge V10 Li-ion internal removable 720Wh / capacity 20Ah, powered by BMZ
  • Napięcie: 36V
  • Mocowanie Silnika: Centralny

KELLYS TYGON R50 2021

12 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny Brak w magazynie.

36885

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.