KELLYS VIPER 50 CZARNO POMARAŃCZOWY 27,5 CALI 2018

KELLYS VIPER 50 CZARNO POMARAŃCZOWY 27,5 CALI 2018

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
17,5" / 165-178cm
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

KAELLYS VIPER 50 / NA KOŁACH 27,5 CALI CZARNO POMARAŃCZOWY 2018

Firma produkująca rowery na Słowacji jeden z największych graczy w Europie. Dewiza firmy jest doskonałość i precyzja, swoje produkty są w pełni przemyślane począwszy od projektu a skończywszy na sprzedaży. Rowery górskie Kellys to pełne zadowolenie z każdego detalu, klienci w naszym sklepie przekonali się już od wielu lat, klasa tych rowerów to maksimum wytrzymałości- firma Kellys wdrożyła najwyższej jakości program do stworzenia ramy która charakteryzuje się odpornością na przeciążenia na jakie jest poddana podczas ekstremalnej jazdy

Ważna informacja
do tego typu roweru zalecane są akcesoria do dokupienia w naszym sklepie takiego typu jak podpórka rowerowa, błotniki rowerowe, oświetlenie rowerowe, czy też kaski rowerowe.
Zapraszamy do kontaktu z naszymi sprzedawcami jakie akcesoria dopasować do danego roweru

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kellys
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor: Czarny/Pomarańczowy
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR SUNTOUR XCT HLO, 27.5" , 100mm, coil / Speed Lockout
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cala
  • Piasta Przód: KLS Firework Disc (32 holes)
  • Piasta tył: KLS Firework Disc (32 holes)
  • Obręcze: KLS Draft Disc 584x19 32 holes
  • Opony: KLS Attack 54-584 /27.5x2.10/

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO Tourney TY700 (31.8mm)
  • Przerzutka tył: SHIMANO Altus M370 (direct mount)
  • Hamulce przód: TEKTRO Hydraulic Disc
  • Hamulec tył: TEKTRO Hydraulic Disc
  • Dźwignia hamulca: TEKTRO
  • Manetki: SHIMANO SL-M310 Rapidfire Plus
  • Korby: SR SUNTOUR XCC (42x32x22) - length 170mm (15.5" - 17.5") 175mm (19.5" - 21.5")
  • Suport: cartridge (122mm)
  • Łańcuch: KMC Z7 (108 links)
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO CS-HG200-8 (12-32)

Komponenty

  • Kierownica: PROMAX - diam 31.8mm / width 620mm (15.5"), 660mm - (17.5"), 680mm (19.5" - 21.5")
  • Mostek: PROMAX - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 8° / length 75mm (15.5",17.5",19.5"), 90mm (21.5")
  • Sztyca: PROMAX - diam 27.2mm / length 350mm (15.5" - 17.5"), 400mm (19.5" - 21.5")
  • Stery: semi-integrated
  • Siodło: KLS DriveLine
  • Chwyty: KLS Advancer 2Density
  • Pedały: KLS alloy

KELLYS VIPER 50 CZARNO POMARAŃCZOWY 27,5 CALI 2018

Special Price 1 519,20 zł

-20,0%
Oszczędzasz 379,80 zł Poprzednio 1 899,00 zł

Dostępność: Niedostępny

8442

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.