KROSS DUST JR 2.0 2020

KROSS DUST JR 2.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Dust JR 2.0 to rower stworzony dla dzieciaków, które lubią odkrywać nowe ścieżki. Wzorowaliśmy ten rower na dorosłych modelach rowerów ścieżkowych Kross Dust, których głównym przeznaczeniem jest dostarczać maksimum radości z jazdy po krętych trasach. Nowy Dust JR 2.0 posiada zupełnie przeprojektowaną geometrię. Jest niższy i dłuższy, dzięki czemu daje małemu rowerzyście więcej kontroli i swobody na trasie.

Nowa rama Krossa Dust JR 2.0 jest dłuższa, a jej przekrok niższy. Sprawia to, że rower jest bardziej stabilny przy większych prędkościach, a przy tym łatwiej się na niego wsiada i w razie potrzeby zeskakuje z siodełka. Koła 26 cali idealnie pasują do charakterystyki roweru i dają bardzo duży margines bezpieczeństwa jeśli chodzi o trakcję i kontrolę nad rowerem.

Kross Dust JR 2.0 został wyposażony w nowoczesny napęd 1x10 z tylną przerzutką Sram X5. Dzięki takiej koncepcji rower jest lżejszy, a zmiana biegów prostsza i bardziej precyzyjna. Dziecko może bardziej skupić się na trasie, a nie myśleć o konieczności obsługi dwóch przerzutek. Mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano gwarantują pewne hamowanie, a amortyzator przedni SR Suntour ze sprężyną powietrzną możemy dopasować idealnie do wagi młodego rowerzysty.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

KROSS DUST JR 2.0 2020

Special Price 2 124,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 374,85 zł Poprzednio 2 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

28956

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.