Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS EARTH 1.0 2020

KROSS EARTH 1.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Earth 1.0 to nasza największa nowość w segmencie rowerów z pełnym zawieszeniem na sezon 2020. W modelu tym postawiliśmy na to, aby zaoferować go jak najszerszemu gronu odbiorców. Dzięki bardzo dobremu stosunkowi ceny do jakości Earth 1.0 umożliwia wypróbowanie potencjału nowoczesnej ramy z pełnym zawieszeniem w segmencie cenowym, który dotychczas był zdominowany przez konstrukcje hardtail.

Rama Krossa Earth 1.0 została wykonana z lekkiego aluminium. Zastosowano w niej rozwiązania i geometrię z rowerów Earth, na których zawodnicy Kross Racing Team startują w Pucharze Świata XC. Agresywna geometria ramy poprawia stabilność przy wysokich prędkościach, a innowacyjne zawieszenie ESPS dba o trakcję i dynamikę podczas przyspieszania.

Napęd Krossa Earth 1.0 ma zapewniać jak największą uniwersalność dla osób, które dopiero zdobywają wyścigowe doświadczenie. Dlatego zastosowaliśmy w nim sprawdzony układ 2 x 9 z tylną przerzutką Shimano Alivio. Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200 są mocne, a przy tym bardzo proste w eksploatacji i niedrogie w serwisie. Amortyzatory SR Suntour posiadają sprężyny powietrzne, dzięki czemu można dobrać twardość zawieszenia do wagi konkretnego użytkownika Krossa Earth 1.0.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    554
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Array

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZARNY / GRAFITOWY POŁYSK
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR SUNTOUR XCR 32 RLR AIR
  • Tylny Amortyzator: SR SUNTOUR EDGE R

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO ALIVIO M4020
  • Przerzutka tył: SHIMANO ALIVIO M4000
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT200
  • Manetki: SHIMANO ALIVIO M4000
  • Korby: SHIMANO ALIVIO M4000
  • Suport: SHIMANO BSA BB52
  • Łańcuch: SHIMANO HG53
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO ALIVIO HG400

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 740 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 90MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM 30,9x400
  • Stery: FP-H856B2;1-1/8"-1.5"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS SILKY
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO MT400 15x110
  • Piasta tył: SHIMANO MT400 12x148
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: SCHWALBE RAPID ROB 29x2.25

KROSS EARTH 1.0 2020

6 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29614

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.