KROSS EARTH 2.0 2020

KROSS EARTH 2.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Earth 2.0 to połączenie możliwości topowych konstrukcji rowerów zawodników naszego zespołu w Pucharze Świata XC z wytrzymałym i przystępnym cenowo aluminium. W modelu Earth 2.0 postawiliśmy na rozwiązania z topowych rowerów karbonowych łącząc je z ramą z lekkiego  stopu aluminium. Dzięki teamu Earth 2.0 jest rowerem wyjątkowo uniwersalnym. Sprawdzi się zarówno na trasach maratonów, jak i podczas długich górskich wypraw. 

Aluminiowa rama Earth 2.0 posiada te same rozwiązania, które stosujemy w topowych wersjach karbonowych. Dzięki agresywnej geometrii świetnie prowadzi się na zjazdach, a zawieszenie ESPS dba o trakcję tylnego koła i dynamikę podczas przyspieszania.

Osprzęt Krossa Earth 2.0 wykorzystuje najnowszą generację napędu Shimano SLX w układzie 1 x 12. Gwarantuje to niezwykłą precyzję zmiany przełożeń i minimalizację ryzyka spadania łańcucha. Bardzo duża kaseta sprawia, że bez problemu pokonamy nawet bardzo wymagające podjazdy. Zawieszenie oparto o amortyzatory Rock Shox z powietrznymi sprężynami, dzięki czemu charakterystykę pracy amortyzacji można ustawić do wagi konkretnego użytkownika. Mocne hamulce Shimano MT400 pewnie zatrzymują Krossa Earth 2.0 w każdych warunkach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    579
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Array

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: SZARY / POMARAŃCZOWY POŁYSK
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: ROCK SHOX RECON RL R SA
  • Tylny Amortyzator: ROCK SHOX DELUXE SELECT + RL

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SHIMANO SLX M7100
  • Hamulce przód: SHIMANO MT400
  • Hamulec tył: SHIMANO MT400
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT401
  • Manetki: SHIMANO SLX M7100
  • Korby: SHIMANO MT610
  • Suport: SHIMANO PRESS FIT BB-MT800
  • Łańcuch: SHIMANO M7100
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO SLX M7100

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 740 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 90MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM 30,9x400
  • Stery: FP-H856B2;1-1/8"-1.5"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS SILKY
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO MT400 15x110
  • Piasta tył: SHIMANO MT510 12x148
  • Obręcze: WTB ST I23
  • Opony: SCHWALBE RACING RALPH 29x2.25

KROSS EARTH 2.0 2020

Special Price 6 799,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 1 199,85 zł Poprzednio 7 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29622

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.