Dodatkowy Rabaty do 15% - wystarczy być zalogowanym

Rabaty zostaną naliczone automatycznie do obowiązujących cen produktów, 

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS EARTH 4.0 2020

KROSS EARTH 4.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Earth 4.0 jest propozycją dla tych, którzy na trasie każdego wyścigu chcą mieć do dyspozycji rower przetestowany przez najlepszych. Earth 4.0 bazuje na konstrukcji rowerów zespołu Kross Racing Team rywalizującego na trasach Pucharu Świata XC. Earth XC jest lekki i precyzyjny w prowadzeniu, a dzięki innowacyjnemu systemowi zawieszenia ESPS zapewnia niezrównaną dynamikę i trakcję na każdej trasie. 

Lekka rama modelu Earth 4.0 została wykonana z karbonu o bardzo wysokiej sztywności. W połączeniu z zawieszeniem ESPS oznacza to rewelacyjną dynamikę i szybkość, a także komfort na trudnych technicznie trasach. Nowoczesna konstrukcja pozwala też min. na stosowanie regulowanej sztycy siodełka, a tylny amortyzator można blokować przy pomocy manetki umieszczonej na kierownicy. Dzięki agresywnej geometrii Earth 4.0 jest też świetnym sprzętem do zabawy na krętych górskich singlach i nie boi się naprawdę dużych przeszkód na trasie.

Osprzęt modelu Earth 4.0 to komponenty, które docenisz zarówno podczas wyścigów, jak i na długich, górskich wyprawach. Napęd SRAM GX Eagle w układzie 1 x 12 jest bardzo precyzyjny w obsłudze i zapewnia bardzo duży zakres dostępnych przełożeń. Amortyzatory Fox charakteryzują się stabilną i płynną pracą nawet na bardzo wymagających trasach. W modelu Earth 4.0 zastosowaliśmy też lekkie koła systemowe DT Swiss X 1700.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    554
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    582
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Pełne zawieszenie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZARNY / GRAFITOWY MAT
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: Fox Performance 32 Step-Cast (skok 100mm, boost)
  • Tylny Amortyzator: Fox Float DPS Performance Elite (blokada wmanetce)

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: Sram GX Eagle
  • Hamulce przód: SRAM LEVEL TL
  • Hamulec tył: SRAM LEVEL TL
  • Dźwignia hamulca: SRAM LEVEL TL
  • Manetki: Sram GX Eagle (1 × 12)
  • Korby: Sram GX Eagle DUB (34T)
  • Suport: Sram DUB PressFit
  • Łańcuch: Sram GX Eagle
  • Kaseta / Wolnobieg: Sram GX Eagle 1275 (10 - 50T)

Komponenty

  • Kierownica: FSA Afterburner (740mm, 31,8mm)
  • Mostek: FSA Afterburner (S - 70 mm, M/L - 80 mm, XL - 90 mm, wznios 6°)
  • Sztyca: Aluminium (S/M - 350 mm, L/XL - 400 mm, 30,9 mm)
  • Stery: FSA Orbit C-40-CF-ACB (1 1/8"/1,5", tapered)
  • Siodło: Selle Royal 2043HRN
  • Chwyty: KROSS SILKY
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: DT Swiss X 1700 (15 × 110 boost)
  • Piasta tył: DT Swiss X 1700 (15 × 148 boost)
  • Obręcze: DT Swiss X 1700 (22,5 mm)
  • Opony: Schwalbe Racing Ray SnakeSkin Addix Spgrip (29" × 2,25" TL-Easy, folding)

KROSS EARTH 4.0 2020

16 999,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty
29612

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.