KROSS ESKER 2.0 2020

KROSS ESKER 2.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Esker 2.0 to idealna propozycja dla osób, które chcą rozpocząć swoją gravelową przygodę. Dzięki uniwersalnej konstrukcji Esker 2.0 poradzi sobie też z codziennymi dojazdami i rowerową turystyką i bikepackingiem. Nasze gravele są szybkie na asfalcie i świetnie radzą sobie z docieraniem tam, gdzie asfalt się kończy. Esker 2.0 oferuje mnóstwo radości z jazdy i emocji na szutrze, polnych drogach i leśnych ścieżkach, co pozwala odkryć świat rowerów z kierownicą szosową od zupełnie nowej strony.

Esker 2.0 posiada aluminiową ramę i widelec, do których dobraliśmy komponenty poprawiające komfort jazdy i kontrolę nad rowerem. Szeroka kierownica z flarą ułatwia szybką jazdę poza asfaltem, a szerokie opony świetnie pochłaniają wibracje i małe nierówności.

W modelu Esker 2.0 na rok 2020 zastosowaliśmy wyższą grupę napędową Shimano Sora. Gwarantuje to bardzo duży zakres dostępnych biegów i wyższą kulturę pracy. Esker 2.0 świetnie rozpędza się na płaskich trasach, a przy tym ułatwia pokonywanie długich wzniesień. Mechaniczne hamulce tarczowe Tektro są mocne w każdych warunkach pogodowych, a przy tym niedrogie w eksploatacji i proste w regulacji. 

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    575
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Gravel

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: WIŚNIOWY / SREBRNY MAT
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: ALUMINIUM
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO SORA R3000
  • Przerzutka tył: SHIMANO SORA R3000
  • Hamulce przód: TEKTRO MD C550
  • Hamulec tył: TEKTRO MD C550
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO SORA R3000
  • Manetki: SHIMANO SORA R3000
  • Korby: SHIMANO SORA R3000
  • Suport: SHIMANO BSA BB-RS500
  • Łańcuch: SHIMANO HG53
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG201

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 440 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 90MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM SP-218
  • Stery: FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5"
  • Siodło: WTB VOLT SPORT
  • Chwyty: FIZIK TERRA MICROTEX
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO ACERA M3050
  • Piasta tył: SHIMANO ACERA M3050
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: WTB RIDDLER 700x37 COMP TAN

KROSS ESKER 2.0 2020

Special Price 2 974,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 524,85 zł Poprzednio 3 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29315

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.