KROSS ESKER 4.0 2020

KROSS ESKER 4.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Esker 4.0 to ten model w naszej kolekcji rowerów gravel, który ma w sobie najmocniejsze geny podróżnika. Stalowa rama i widelec gwarantują komfort i tłumienie wibracji, a przy tym zostały wyposażone w ogromną ilość mocowań do dodatkowych akcesoriów. Esker 4.0 jest idealnym rozwiązaniem do ambitnego bikepackingu, nie boi się jednak również szybkiej jazdy po lesie, jak i codziennych dojazdów.

Rama i widelec Krossa Esker 4.0 zostały wykonane ze stali Cro-Mo. Dzięki temu są niezwykle wytrzymałe i bardzo dobrze tłumią wibracje. Stalowa konstrukcja pozwoliła też zastosować w tym modelu bezkompromisową ilość mocowań do elementów takich jak bagażniki i koszyki na bidon. Rama i widelec pozwalają też na stosowanie szerokich opon poprawiających właściwości jezdne w trudniejszym terenie.

Kross Esker 4.0 posiada osprzęt dobrany do uniwersalnego charakteru roweru. Komponenty takie jak szosowy napęd Shimano Tiagra wraz z korbą z zewnętrznymi łożyskami gwarantują łatwość pokonywania dużych wzniesień, a także prostotę serwisu i dużą trwałość. Podobnie mocne hamulce tarczowe TRP Spyre, których mechaniczna konstrukcja nie generuje potrzeby skomplikowanego serwisu, a przy tym zapewnia bardzo dużą siłę hamowania niezależnie od warunków.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Gravel

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: KHAKI MAT
  • Materiał Ramy: STAL
  • Widelec: STAL
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TIAGRA 4700
  • Przerzutka tył: SHIMANO TIAGRA 4700
  • Hamulce przód: TRP SPYRE-C
  • Hamulec tył: TRP SPYRE-C
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO TIAGRA 4700
  • Manetki: SHIMANO TIAGRA 4700
  • Korby: FSA OMEGA
  • Suport: FSA MEGAEXO BB-4000
  • Łańcuch: SHIMANO HG54
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG50

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 440 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 90MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM SP-218
  • Stery: FSA T-848
  • Siodło: WTB VOLT SPORT
  • Chwyty: FIZIK TERRA MICROTEX
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO DEORE M6000
  • Piasta tył: SHIMANO DEORE M6000
  • Obręcze: WTB ASYM I23 TCS
  • Opony: WTB RESOLUTE 700x42C COMP

KROSS ESKER 4.0 2020

Special Price 3 824,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 674,85 zł Poprzednio 4 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29320

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.