Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS ESKER 6.0 2020

KROSS ESKER 6.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Esker 6.0 to idealne rozwiązanie dla tych, którzy zawsze chcą docierać dalej. Nasze rowery gravel przenoszą możliwość szybkiej jazdy na długim dystansie poza drogi asfaltowe. Dzięki szerokim oponom i przemyślanej konstrukcji Esker 6.0 jest szybki i uniwersalny, dając maksimum przyjemności z jazdy na szosie, szutrze i leśnych ścieżkach. Jego konstrukcja pozwala też na bezproblemowy montaż turystycznych akcesoriów, dzięki czemu to Ty sam decydujesz, gdzie Esker ma Cię zabrać.

Kross Esker 6.0 to nasza topowa propozycja w segmencie gravel. Aluminiową ramę połączyliśmy z karbonowym widelcem, co gwarantuje precyzję prowadzenia, a także lepsze tłumienie drgań i wibracji. Esker 6.0 posiada też sztywne osie kół, dzięki czemu jest sztywniejszy i prowadzi się bardziej pewnie także przy większych prędkościach. Rozwiązanie to docenią również fani bikepackingu i osoby o większej wadze.

Osprzęt Krossa Esker 6.0 to nowa i rewolucyjna grupa napędowa Shimano GRX. Napęd został stworzony specjalnie dla graveli i gwarantuje bardzo duży zakres dostępnych przełożeń, a także precyzyjną pracę na wybojach. Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX są bardzo mocne i pewnie zatrzymują rower w każdych warunkach. Lekkie obręcze kół DT Swiss R500 poprawiają dynamikę jazdy, są też bardzo sztywne.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Gravel

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZARNY / GRAFITOWY
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: CARBON
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO GRX RX810
  • Przerzutka tył: SHIMANO GRX RX812
  • Hamulce przód: SHIMANO GRX RX400
  • Hamulec tył: SHIMANO GRX RX400
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO GRX RX600
  • Manetki: SHIMANO GRX RX600
  • Korby: SHIMANO GRX RX600
  • Suport: SHIMANO BSA BB-RS500
  • Łańcuch: SHIMANO HG601
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO 105 HG700

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 440 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 90MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM SP-218
  • Stery: FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5"
  • Siodło: WTB VOLT SPORT
  • Chwyty: FIZIK TERRA MICROTEX
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO RS470 12x100
  • Piasta tył: SHIMANO TIAGRA RS470 12x142
  • Obręcze: DT SWISS R500
  • Opony: WTB RIDDLER 700x37 COMP TAN

KROSS ESKER 6.0 2020

5 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29325

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.