KROSS EVADO 1.0 DAMSKI GRAFITOWY / MALINOWY 2018

KROSS EVADO 1.0 DAMSKI GRAFITOWY / MALINOWY 2018

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
19"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross dał popis dając rower Kross Evado 1.0 2018 r ROWERY CROSSOWE ,


Jego stylistyka jak i układ ramy potęguje i nadaje wszechstronność, Zadowalająca jazda po asfalcie jak i terenach bardziej wymagających typu drogi utwardzone ,leśne. seria Evado jest stworzona dla klientów bardziej wymagających klientów te rowery cechuje wygoda lekkość . Co można do takiego stylu roweru dodać żeby zrobić bardziej wersje wszechstronna do podróży na dłuższe wycieczki 
- wystarczy ze taki rower Kross Evado 1.0 2018 uzbroimy w błotniki bagażnik oczywiście nieodzownym dodatkiem będzie komplet oświetlenia i otrzymujemy rower godny rowerowego podróżnika.
- kolorystyka evado 1.0 2018 jest w pełni zadowalająca takie opinie są kierowane przez klientów którzy w naszym sklepie mieli możliwość już jazdy i zakupu takiego modelu.

Ważna informacja

do tego typu roweru zalecane są akcesoria do dokupienia w naszym sklepie takiego typu jak podpórka rowerowa, błotniki rowerowe, oświetlenie rowerowe, czy też kaski rowerowe. Zapraszamy do kontaktu z naszymi sprzedawcami jakie akcesoria dopasować do danego roweru

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Kolor: Grafitowy
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Kross (skok 30 mm)
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Aluminium
  • Piasta tył: Aluminium
  • Obręcze: Kross (aluminium, podwójne ścianki)
  • Opony: Mitas V84 Gripper (28" × 1,6")

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Tourney FD-TZ31
  • Przerzutka tył: Shimano Tourney RD-TY300
  • Hamulce przód: V-brake
  • Hamulec tył: V-brake
  • Dźwignia hamulca: Alhonga (mechaniczne)
  • Manetki: Shimano Revoshift SL-RS36 (3 × 7)
  • Korby: Cyclone (48/38/28T, 170 mm)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: S50
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Tourney MF-TZ21 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: Aluminium (640 mm, 31,8 mm)
  • Mostek: Aluminium (DM/DL/S - 90 mm, M/L - 105 mm, wznios 7°)
  • Sztyca: Aluminium (DM/S - 300 mm, DL/M/L - 350 mm, 27,2 mm)
  • Stery: FP-H863 (1-1/8")
  • Siodło: Selle Royal Justek 2060
  • Chwyty: Herrmans
  • Pedały: FP-804

KROSS EVADO 1.0 DAMSKI GRAFITOWY / MALINOWY 2018

Special Price 1 061,65 zł

-15,0%
Oszczędzasz 187,35 zł Poprzednio 1 249,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.