KROSS EVADO 2.0 DAMSKI SREBRNY / CZERWONY 2018

KROSS EVADO 2.0 DAMSKI SREBRNY / CZERWONY 2018

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
19"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

KROSS EVADO 2.0 2018 MĘSKI CZARNO-NIEBIESKI POŁYSK

Drugi z modeli w crossowej ofercie Krosssa na rok 2018. Evado 2.0, czyli rower turystyczny zbudowany na lekkiej i wytrzymałej ramie wykonanej z Aluminium Performance, o bardzo komfortowej geometrii ramy, która w połączeniu z dużymi kołami zapewnia wygodną pozycje i pozwala na większą radość z pokonywania każdego kolejnego kilometra. KROSS Evado 2.0 wyposażony został w lepszej klasy widelec SR Suntour Nex o 50 milimetrowym, stabilnym skoku. Układ napędowy całkowicie oparty na podzespołach Shimano z tylną przerzutką Altus zadba o płynną i cichą zmianę 21 przełożeń, a lekkie aluminiowe komponenty KROSS Active znacznie obniżą masę roweru. Za odpowiednią siłę hamowania w każdej sytuacji odpowiedzialne będą klasyczne hamulce typu V-Brake. KROSS Evado 2.0 to pozycja skierowana do początkujących i średnio zaawansowanych rowerzystów.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Kolor: Srebrny
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour M3010 (skok 50mm)
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Aluminium
  • Piasta tył: Aluminium
  • Obręcze: Kross (Aluminium, podwójne ścianki)
  • Opony: Mitas V84 Gripper (28"x1,6")

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Tourney FD-TY510
  • Przerzutka tył: Shimano Altus RD-M310
  • Hamulce przód: V-brake
  • Hamulec tył: V-brake
  • Dźwignia hamulca: Shimano ST-EF41 (mechaniczne)
  • Manetki: Shimano ST-EF41 (3x7)
  • Korby: SR Suntour (48/38/28Tx170mm)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: S50
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Tourney MF-TZ21 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: Aluminium (640mm, 31.8 mm)
  • Mostek: Aluminium (DM/DL/S-90mm, M/L-105mm, XL-120mm, 7°)
  • Sztyca: Aluminium (DM/S-300mm, DL/M/L-350mm, 27.2mm)
  • Stery: FP-H863 (1-1/8")
  • Siodło: Selle Royal Justek 2060
  • Chwyty: Herrmans Oxy
  • Pedały: FP-804

KROSS EVADO 2.0 DAMSKI SREBRNY / CZERWONY 2018

Special Price 1 189,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 209,85 zł Poprzednio 1 399,00 zł

Dostępność: Niedostępny

8596

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.