KROSS EVADO 4.0 DAMSKI 2018

KROSS EVADO 4.0 DAMSKI 2018

Dostępne warianty:

Kolor:
Biały Grafitowy
Rozmiar ramy:
19"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Rower crossowy męski Kross Evado 4.0 28" 2018


Lekki rower crossowy Evado 4.0 to rozwiązanie idealnie odpowiadające większości zapalonych rowerzystów, którzy marzą o wygodnym, solidnym sprzęcie, nadającym się do jazdy w zróżnicowanych warunkach, a jednocześnie dość lekkim. Rower posiada wiele rozwiązań, które czynią go doskonale odpornym oraz zapewniają komfort w czasie jazdy. Warto dowiedzieć się o nim więcej!

Rowery crossowe są odmianą rowerów trekkingowych, które nadają się idealnie dla wszystkich uwielbiających podróżować. Są wersjami lekkimi, ponieważ pozbawione są dodatkowego sprzętu, jaki mógłby stanowić zbędne obciążenie. Są jednocześnie na tyle wytrzymałe, że można na nich wygodnie pokonywać nawet długie trasy i to w każdej pogodzie oraz w zróżnicowanych warunkach – nadają się zarówno na drogi miejskie, jak i leśne czy polne. Tego typu rowery powinny być zatem lekkie i wytrzymałe, a zastosowane w prezentowanym modelu systemy doskonale się do tego przyczyniają.

Rower Evado 4.0 waży 13,8 kilograma, posiada 24 biegi, aluminiową kierownicę, siodło Selle Royal Shadow, chwyty Herrmans Oxy oraz pedały FP-917N. Zastosowane opony to Mitas V84 Gripper (28"x1,6", reflex), obręcze Kross Disc, a hamulce Tektro Disc MD-M300 (mechaniczne). Sekretem lekkości tego modelu jest tworzywo Aluminium Lite, czyli ulepszony system aluminium 6061, który jest bardzo odporny na warunki zewnętrzne, a nawet na złamania czy uderzenia. Duża sztywność i wysoka odporność łączy się jednak w tym przypadku z dużą lekkością – tym większą, że zapewnia ją również specjalna metoda kształtowania rur Hydro-F Tube. Odporność gwarantuje również metoda malowania (Powder Coated), która sprawia, że lakier jest gładki, a jednocześnie bardzo trwały.

Bezpieczeństwo to zaś zasługa sytemu Disc Brakes, który wykorzystuje specjalne hamulce tarczowe, pozwalające na hamowanie na zróżnicowanym podłożu i w różnych warunkach pogodowych z wielką mocą. Kolejne, ciekawe dodatki to RHS System, czyli system wymiennych haków, chroniących ramy, Inner Cable Routing, który polega na wewnętrznym montażu kabli, a także Post Mount, czyli system poprawiający żywotność hamulca oraz precyzję hamowania.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour NEX (skok 63mm )
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Joy Tech D041DSE
  • Piasta tył: Joy Tech D142TSE
  • Obręcze: Kross Disc (Aluminium, podwójne ścianki)
  • Opony: Mitas V84 Gripper (28"x1,6", reflex)

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Tourney FD-TY710
  • Przerzutka tył: Shimano Acera RD-M360
  • Hamulce przód: Tektro Disc MD-M300 (mechaniczny)
  • Hamulec tył: Tektro Disc MD-M300 (mechaniczny)
  • Dźwignia hamulca: Shimano ST-TX800 (mechaniczne)
  • Manetki: Shimano ST-TX800 (3x8)
  • Korby: SR Suntour (48/38/28Tx170mm)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: Shimano CN- HG40
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Altus CS-HG31-8 (11-32T)

Komponenty

  • Kierownica: Aluminium (640mm, 31.8 mm)
  • Mostek: Aluminium (DM/DL/S-90mm, M/L-105mm, XL-120mm, 7°)
  • Sztyca: Aluminium amortyzowany (DM/DL/S/M/L-300, XL-350mm, 27.2mm)
  • Stery: FP-H816 (1-1/8")
  • Siodło: Selle Royal Shadow
  • Chwyty: Herrmans Oxy
  • Pedały: FP-917N

KROSS EVADO 4.0 DAMSKI 2018

1 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

8679

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.