Informacje dodatkowe
Producent |
Kross |
Specification |
SPECYFIKACJA
RAMA |
RAMA |
Aluminium Lite |
ROZMIAR RAMY |
|
WIDELEC |
SR Suntour NEX HLO (skok 63mm,blokada) |
TYLNY AMORTYZATOR |
- |
KOŁA |
PIASTA PRZÓD |
Joy Tech D041DSE |
PIASTA TYŁ |
Joy Tech D142DSE |
OPONY |
Schwalbe CX Comp Kevlar Guard 28"x1.5" |
OBRĘCZE |
Kross Disc (aluminium, podwójne ścianki) |
NAPĘD |
PRZERZUTKA PRZÓD |
Shimano Tourney FD-TY710 |
PRZERZUTKA TYŁ |
Shimano Alivio RD-T4000 |
HAMULCE PRZÓD |
Tektro HDC-300 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 160mm) |
HAMULCE TYŁ |
Tektro HDC-300 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 160mm) |
DŹWIGNIE HAMULCA |
Tektro HDC-300 (hydrauliczne) |
MANETKI |
Shimano Altus SL-M310 3x8 |
KORBY |
Shimano FC-TY701 48/38/28T |
SUPORT |
FP-B902 |
ŁAŃCUCH |
YBN S8 |
KASETA / WOLNOBIEG |
Shimano Acera CS-HG41-8 11-32T |
KOMPONENTY |
KIEROWNICA |
Kross Active Components (aluminium, 640mm, 31.8 mm) |
WSPORNIK KIEROWNICY |
Kross Active Components (aluminium, ahead 31.8mm) |
WSPORNIK SIODŁA |
Kross Active Components (aluminium, 27.2mm) |
STERY |
Feimin H816 |
SIODŁO |
Kross |
CHWYTY |
Herrmans Oxy |
PEDAŁY |
Aluminium VP-519A |
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.
|
Frame |
FS |
Rozmiar ramy |
S 17" |
M 19" |
L 21" |
XL 23" |
ST |
Długość rury podsiodłowej |
430 |
470 |
520 |
570 |
TT |
Efektywna długość górnej rury |
571 |
582 |
597 |
612 |
HT |
Długość główki ramy |
140 |
150 |
150 |
160 |
SA |
Kąt rury podsiodłowe |
73 |
73 |
73 |
73 |
HA |
Kąt główki ramy |
70 |
70 |
70 |
70 |
CS |
Długość tylnych widełek |
442 |
442 |
442 |
442 |
WB |
Baza kół |
1073 |
1084 |
1098 |
1114 |
REACH |
Reach |
385 |
395 |
410 |
422 |
STACK |
Stack |
610 |
610 |
610 |
620 |
BBDROP |
BB Drop |
50 |
50 |
50 |
50 |
Wszystkie wymiary podane w mm
GEOMETRIA
|
Wybierz kolor |
Szary |
Szczegóły
BRAK ZBĘDNEGO WYPOSAŻENIA, DUŻE 28’’ KOŁA, OPONY O NISKIM OPORZE TOCZENIA, AMORTYZOWANA KONSTRUKCJA I SPORTOWA GEOMETRIA – TO WSZYSTKO DECYDUJE O OGROMNYM SUKCESIE ROWERÓW Z TEJ GRUPY. MODELE LINII CROSS POZWOLĄ NA SZYBKĄ ORAZ PRZYJEMNĄ JAZDĘ ZARÓWNO PO ASFALCIE, JAK I SZUTROWYCH DROGACH CZY LEŚNYCH ŚCIEŻKACH.