KROSS EVADO 5.0 CZARNY / CZERWONY 2018

KROSS EVADO 5.0 CZARNY / CZERWONY 2018

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
17" 19"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Rower crossowy męski Kross Evado 5.0 28" 2018


Rowery crossowe przeznaczone są dla tych osób, które uwielbiają jeździć na rowerowe wycieczki, a jednocześnie nie potrzebują w trakcie ich trwania dodatkowego, ciężkiego bagażu. Rowery tego typu są bardzo lekkie, ponieważ usunięto z nich wszystkie zbędne dodatki, jakie występują w rowerach trekkingowych. Jednocześnie jednak są one nadal przydatne do jazdy po trasach o zróżnicowanym podłożu, w zróżnicowanych warunkach pogodowych. Są bardzo wygodne i solidne, a także bardzo wytrzymałe. Idealnym przedstawicielem sprzętu tego typu jest prezentowany model crossowy Evado 5.0.

Czym się charakteryzuje?

Rower dostępny jest w różnych wersjach – można zdecydować się na jedną z dostępnych wielkości (S, M, L oraz XL). Jego barwa jest czarna i czerwona, matowa. Na rower jest 5 lat gwarancji. Jego waga to jedynie 14,3 kilograma. Rower posiada aż 27 biegów, aluminiową kierownicę, siodło Selle Royal Shadow, chwyty Herrmans Oxy, pedały VP-519A oraz hamulce Tektro Disc HD-M285 (wersja hydrauliczna), opony Mitas V84 Gripper (28"x1,6", reflex) i obręcze Kross Disc. Zastosowane w prezentowanym sprzęcie systemy znacznie podnoszą jego trwałość i bezpieczeństwo jazdy. Są to:

- Aluminium Lite, który jest ulepszonym tworzywem aluminium 6061 i który zapewnia ramie dużą odporność na warunki zewnętrzne, złamania oraz uderzenia, a przy tym zapewnia jej lekkość

- Hydro-F Tube, czyli metoda kształtowania rur, zapewniająca im odporność oraz lekkość

- Powder Count, czyli specjalny sposób malowania, sprawiający, że lakier jest gładki oraz odporny na uszkodzenia mechaniczne

- Post Mount, zapewniający precyzję hamowania oraz wytrzymałość hamulców

- Disc Brakes, czyli hamulce tarczowe, które zapewniają większą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w ciężkich warunkach pogodowych - RHS System, czyli system wymiennych haków, który ma za zadanie jeszcze lepiej chronić ramy

- Inner Cable Routing, czyli system wewnętrznego prowadzenia kabli, który sprawia, że cała konstrukcja może być nieco lżejsza, a jednocześnie kable są doskonale zabezpieczone.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Kolor: Czarny/Czerwony
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour NEX HLO (skok 63mm, blokada skoku na koronie)
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Joy Tech D041DSE
  • Piasta tył: Joy Tech D142TSE
  • Obręcze: Kross Disc (Aluminium, podwójne ścianki)
  • Opony: Mitas V84 Gripper (28"x1,6", reflex)

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Altus FD-M370
  • Przerzutka tył: Shimano Acera RD-T3000
  • Hamulce przód: Tektro Disc HD-M285 (hydrauliczny)
  • Hamulec tył: Tektro Disc HD-M285 (hydrauliczny)
  • Dźwignia hamulca: Tektro HD-M285 (hydrauliczne)
  • Manetki: Shimano Acera SL-M3000 (3x9)
  • Korby: Shimano Acera FC-T3010 (48/36/26Tx170mm)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: Shimano CN-HG53
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Acera CS-HG200-9 (11-32T)

Komponenty

  • Kierownica: Aluminium (DM/S-620mm DL/M/L-640mm, XL-660mm, 31.8 mm)
  • Mostek: Aluminium (DM/DL/S-90mm, M/L-105mm, XL-120mm, wznios 7°)
  • Sztyca: Aluminium (DM/S-300mm, DL/M/L/XL-350mm, 27.2mm)
  • Stery: FP-H816 (1-1/8")
  • Siodło: Selle Royal Shadow
  • Chwyty: Herrmans Oxy
  • Pedały: VP-519A

KROSS EVADO 5.0 CZARNY / CZERWONY 2018

Special Price 2 124,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 374,85 zł Poprzednio 2 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.