KROSS EVADO 6.0 CZARNY / NIEBIESKI 2018

KROSS EVADO 6.0 CZARNY / NIEBIESKI 2018

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
17"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Evado 6.0 2018 jest bardzo dobrym modelem pochodzącym ze średniej półki cenowej. Wykonany w całości z cieniowanego aluminium 6061 wykonanego metodą wtłaczania, co gwarantuje wysoką wytrzymałość przy małej wadzie 13.5 kilograma. Większość elementów napędowych pochodzi od marki Shimano. Przerzutki przednie pochodzą z serii Altus FD-M370, z kolei tylne z serii Deore RD-M591, co zapewnia nam całe 27 biegów do użytkowania. Na piastach, także z serii Deore, zamontowane są opony renomowanej na rynku profesjonalnym marki Schwalbe CX Comp PP zainstalowane na obręczy Kross Disc. Gwarantuje nam to małe opory przy dużej przyczepności co zdecydowanie umili jazdę. Rower posiada hydrauliczne hamulce Shimano Disc BR-M315, które gwarantują nam skuteczne hamowanie i wysoką trwałość przy odpowiedniej eksploatacji. Cały system okablowania poprowadzony jest wewnątrz ramy, co pozwala na jego zabezpieczenie przed uszkodzeniami i zwiększenie żywotności. Jest to rower idealny zarówno dla amatorów wycieczek, jak i bardziej doświadczonych użytkowników chcących przerzucić się na coś lepszego.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Crossowe

Rama

  • Kolor: Czarny/Niebieski
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour NEX HLO (skok 63mm, blokada skoku na koronie)
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: Shimano Deore HB-M475
  • Piasta tył: Shimano Deore FH-M475
  • Obręcze: Kross Disc (Aluminium, podwójne ścianki)
  • Opony: Schwalbe CX Comp PP (28"x1.5", reflex)

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Altus FD-M370
  • Przerzutka tył: Shimano Deore RD-M591
  • Hamulce przód: Shimano Disc BR-M315 (hydrauliczny)
  • Hamulec tył: Shimano Disc BR-M315 (hydrauliczny)
  • Dźwignia hamulca: Shimano BL-M315 (hydrauliczne)
  • Manetki: Shimano Alivio SL-M4000 (3x9)
  • Korby: Shimano Acera FC-T3010 (48/36/26Tx170mm)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: Shimano CN-HG53
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Alivio CS-HG300-9 (11-32T)

Komponenty

  • Kierownica: Aluminium (DM/S-620mm DL/M/L-640mm, XL-660mm, 31.8 mm)
  • Mostek: Aluminium (DM/DL/S-100mm, M/L-110mm, XL-120mm, 31.8mm, 7°)
  • Sztyca: Aluminium (DM/DL/S/M/L-350mm, XL-400mm, 27.2mm)
  • Stery: FP-H816 (1 1/8")
  • Siodło: Selle Royal Shadow
  • Chwyty: Herrmans Oxy
  • Pedały: VP-519A

KROSS EVADO 6.0 CZARNY / NIEBIESKI 2018

2 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

8594

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.