Dodatkowy Rabaty do 15% - wystarczy być zalogowanym

Rabaty zostaną naliczone automatycznie do obowiązujących cen produktów, 

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS HEXAGON 3.0 2020

KROSS HEXAGON 3.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Hexagon 3.0 jest rowerem górskim stworzonym dla osób, które lubią od czasu do czasu zjechać z utwardzanych dróg, a przy tym cenią sobie bardziej wyprostowaną i komfortową pozycję za kierownicą. W modelach z serii Hexagon połączyliśmy osprzęt i koła umożliwiające swobodne pokonywanie trudnych tras z ramą, której geometria jest znacznie wygodniejsza niż w przypadku modeli sportowych.

Lekka rama Krossa Hexagon 3.0 została wykonana z aluminium. Geometria pozwala na zajęcie wyprostowanej pozycji za kierownicą. Dzięki temu nie obciążamy tak bardzo przedramion, jak w przypadku wyścigowych modeli Level. Rower Kross Hexagon 3.0 jest dostępny w szerokiej gamie rozmiarów, a także z dwoma wielkościami kół dopasowanymi do danego rozmiaru. Dzięki temu każdy rowerzysta może dopasować Krossa Hexagon 3.0 do swojego wzrostu i stylu jazdy uzyskując optymalne właściwości jezdne.

Osprzęt Krossa Hexagon 3.0 obejmuje sprawdzone komponenty marki Shimano gwarantujące trwałość i prostotę obsługi. Napęd oferuje 21 biegów, które umożliwią lekkie pokonywanie wzniesień, a także rozwijanie dużych prędkości na płaskich odcinkach trasy. Mechaniczne hamulce tarczowe pewnie zatrzymują Krossa Hexagon 3.0 w każdych warunkach. Są przy tym proste w obsłudze i niedrogie w utrzymaniu. Amortyzator przedni o skoku 80 milimetrów poprawia komfort jazdy po nierównościach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium Performance
  • Widelec: KROSS
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY TY300
  • Przerzutka tył: SHIMANO ALTUS M310
  • Hamulce przód: TARCZOWY MECHANICZNY
  • Hamulec tył: TARCZOWY MECHANICZNY
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO EF41
  • Manetki: SHIMANO EF41
  • Korby: WHEEL TOP
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: YBN S50
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO MF TZ500

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 660 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 105MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x350
  • Stery: FP-H863 O1-1/8"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS HANDY
  • Pedały: FP-804

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cala
  • Piasta Przód: GL-B10F-DS
  • Piasta tył: GL-B10R-DS
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: WANDA 27,5X2.1

KROSS HEXAGON 3.0 2020

1 649,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29432

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.