KROSS HEXAGON 3.0 26 2018

KROSS HEXAGON 3.0 26 2018

Dostępne warianty:

Kolor:
Czarny/Czerwony Czarny/Niebieski
Rozmiar ramy:
15" 17"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Hexagon 3.0 2018 to jeden z modeli nowej serii rekreacyjnych rowerów górskich marki KROSS. Mieści się on w średnim przedziale cenowym zachowując przy tym dobrą jakość. Całość konstrukcji jest bardzo solidna dzięki zastosowaniu ramy ze stopu aluminium performance 6061, który charakteryzuje się sporą wytrzymałością i sztywnością. Dodatkowo malowanie z użyciem metody proszkowej zwiększa trwałość lakieru i jego odporność na wszelkie warunki atmosferyczne, oraz uszkodzenia mechaniczne. Zastosowane elementy układu napędowego to w większości części pochodzące od bardzo znanej i dobrej marki Shimano. Zainstalowane w tym modelu przerzutki Tourney FD-TZ30 z przodu, oraz Altus RD-M310 dają prowadzącemu dostęp do w sumie 21 biegów, które pozwalają na sprawne przekazywanie siły mięśni do kół i dopasowanie jej do każdego rodzaju nawierzchni. Zastosowane także w tym modelu opony Mitas Ocelot dają sporą przyczepność przy względnie małym oporze i wysokiej wytrzymałości. Model ten dedykowany jest dla nowicjuszy, oraz amatorów górskiej jazdy. Jego nieduża cena i łatwość obsługi sprawia, że idealnie nadaje się na prezent dla osób w każdym wieku.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: HL Forgo 565 (skok 80mm)
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 26 cali
  • Piasta Przód: MD-JA159F
  • Piasta tył: MD-JA159R
  • Obręcze: Kross Disc (aluminium, 26" / 27,5", podwójna scianka)
  • Opony: Mitas Ocelot (26" / 27,5" × 2,1")

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Tourney FD-TZ30
  • Przerzutka tył: Shimano Altus RD-M310
  • Hamulce przód: Tarczowy mechaniczny 160mm
  • Hamulec tył: Tarczowy mechaniczny 160mm
  • Dźwignia hamulca: Shimano Tourney ST-EF41 (mechaniczny)
  • Manetki: Shimano Tourney ST-EF41 (3x7)
  • Korby: Cyclone (42/34/24T)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: YBN S50
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Tourney MF-TZ21 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: Aluminium (660mm, 31.8mm)
  • Mostek: Aluminium (26": 75mm / 27,5": S - 75mm, M - 90mm, L - 105mm, 31,8mm, wznios 7°)
  • Sztyca: Aluminium (26": 300mm / 27,5": S - 300mm, M/L - 350mm, 27,2mm)
  • Stery: FP-H863 (1-1/8")
  • Siodło: Selle Royal
  • Chwyty: Kross Handy
  • Pedały: FP-804

KROSS HEXAGON 3.0 26 2018

Special Price 1 239,20 zł

-20,0%
Oszczędzasz 309,80 zł Poprzednio 1 549,00 zł

Dostępność: Niedostępny

8624

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.