KROSS HEXAGON 6.0 2020

KROSS HEXAGON 6.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Hexagon 6.0 to propozycja rekreacyjnego roweru górskiego dla tych, którzy lubią dzikie trasy, a przy tym cenią sobie komfort i uniwersalność. Modele Hexagon to połączenie bardziej komfortowej geometrii i mocowań do wielu elementów wyposażenia dodatkowo z terenowymi oponami i dobrymi właściwościami jezdnymi w terenie.

Model Hexagon 6.0 zbudowany jest w oparciu o lekką ramę z aluminium. Pozycja za kierownicą jest tu bardziej wyprostowana niż w sportowych modelach Level. Dzięki temu mniej obciążamy kręgosłup i zachowujemy lepszą możliwość obserwacji drogi, co docenimy zwłaszcza w ruchu ulicznym i np. na ścieżkach rowerowych. Do ramy Krossa Hexagon 6.0 bez problemu zamontujemy także błotniki, bagażnik i podpórkę, co podnosi funkcjonalność roweru. Każdy rozmiar ramy Hexagona 6.0 został dopasowany do dwóch wielkości kół 27,5 i 29 cali, dzięki czemu możemy dopasować rower idealny do naszych potrzeb i budowy.

Osprzęt modelu roweru górskiego Kross Hexagon 6.0 to sprawdzone komponenty Shimano. Napęd z tylną przerzutką Shimano Acera w układzie 3x8 gwarantuje duży zakres dostępnych biegów. Sprawia to, że lekko pokonujemy wzniesienia, a przy tym nie ma problemu z rozwijaniem dużych prędkości na płaskim. Mocne hamulce hydrauliczne Shimano MT200 pewnie zatrzymują Hexagona 6.0 w każdych warunkach, a amortyzator przedni SR Suntour z blokadą w manetce sprawnie wybiera nierówności nawierzchni.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZARNY / GRAFITOWY / CZERWONY MAT
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: SR SUNTOUR XCM RL
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY TY700
  • Przerzutka tył: SHIMANO ACERA M360
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO EF505
  • Manetki: SHIMANO EF505
  • Korby: SUNTOUR XCC
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: YBN S8
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG200

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 680 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 105MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x350
  • Stery: FP-H816 O1-1/8"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS SCALE
  • Pedały: FP-917N

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: GL-B43F-DS
  • Piasta tył: GL-B43R-DS
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: MITAS OCELOT V85 29X2.1

KROSS HEXAGON 6.0 2020

Special Price 1 784,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 314,85 zł Poprzednio 2 099,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29460

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.