KROSS HEXAGON 8.0 2020

KROSS HEXAGON 8.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Hexagon 8.0 to nasz najwyższy model w segmencie rekreacyjnych rowerów górskich. Serię Hexagon zaprojektowaliśmy tak, aby łączyła komfort i pozycję za kierownicą rodem z rowerów crossowych i bardzo dobre właściwości w terenie. Dzięki temu rowery Hexagon są bardziej komfortowe i uniwersalne niż typowo sportowe modele Level, a przy tym dzięki szerokim oponom i górskiemu osprzętowi nie boją się bezdroży i wyboistej nawierzchni.

Aluminiowa rama modelu Hexagon 8.0 pozwala na zajęcie wyprostowanej pozycji za kierownicą. Dzięki temu mniej obciążamy przedramiona i kręgosłup, a przy tym zachowujemy lepszą możliwość obserwacji drogi. Docenimy to zwłaszcza w ruchu ulicznym i na ścieżkach rowerowych. Konstrukcja Krossa Hexagon 8.0 pozwala także na montaż błotników, bagażnika i podpórki, a szeroka gama rozmiarów ramy została dopasowana do dwóch wielkości kół. Pozwala to na dopasowanie Hexagona 8.0 idealnie do swoich potrzeb.

Osprzęt Krossa Hexagon 8.0 to sprawdzone i bezawaryjne komponenty Shimano. Napęd w układzie 3 x 9 z tylną przerzutką Shimano Deore zapewnia bardzo duży zakres dostępnych przełożeń. Dzięki temu z łatwością pokonujemy wzniesienia i możemy rozwijać duże prędkości na płaskich odcinkach. Mocne hamulce tarczowe Shimano MT200 gwarantują bezpieczne hamowanie w każdych warunkach, a amortyzator przedni SR Suntour XCR 32 wyposażono w sprężynę powietrzną, która ułatwia dostosowanie twardości widelca do wagi konkretnego użytkownika. Dodatkowo wygodna manetka blokady skoku pozwala zablokować amortyzator wtedy, gdy jedziemy po gładkiej nawierzchni.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZARNY / GRAFITOWY / STALOWY MAT
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: SR SUNTOUR XCR 32 RLR AIR
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO ALTUS M2000
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE M592
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT200
  • Manetki: SHIMANO M2000
  • Korby: SUNTOUR XCM
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: SHIMANO HG53
  • Kaseta / Wolnobieg: FP-B902/2J

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 680 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 105MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x350
  • Stery: FP-H816 O1-1/8"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS SCALE
  • Pedały: FP-917N

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: GL-B43F-DS
  • Piasta tył: GL-B43R-DS
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: MITAS OCELOT V85 27,5/29X2.1

KROSS HEXAGON 8.0 2020

Special Price 2 549,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 449,85 zł Poprzednio 2 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29479

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.