KROSS HEXAGON B3 CZARNY / CZERWONY / SREBRNY 2017

KROSS HEXAGON B3 CZARNY / CZERWONY / SREBRNY 2017

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
17"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Kross Hexagon B3 - długo powtarzaliśmy, iż w ofercie Kross brakuje rekreacyjnego roweru górskiego na kołach 29 cali. W końcu do oferty dołączają przedstawiciele tej rodziny - której najtańszym przedstawicielem jest Kross Hexagon B3. Co w nim takiego wyjątkowego?

Połączenie dużych kół i rekreacyjnej geometrii rowerów Kross Hexagon gwarantuje niespotykaną wcześniej uniwersalność. Rowery Hexagon B świetnie radzą sobie w terenie, pokonując dziury i przeszkody łatwiej, niż mniejsze rozmiary kół. Zachowują przy tym dużo większy niż w sportowych modelach Level komfort jazdy. Model Hexagon B3 wyposażono również w prosty i niezawodny osprzęt - 21 biegów obsługiwanych przez tylną przerzutkę Shimano Acera oraz efektywne amortyzator przednie SR Suntour M3030. 

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent:
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2017
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor: Czarny/Czerwony
  • Materiał Ramy: Aluminium Performance
  • Widelec: SR Suntour M3030 (skok 75mm)
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: Joy Tech 751DSE
  • Piasta tył: Joy Tech 752DSE
  • Obręcze: Kross (aluminium, podwójna ścianka)
  • Opony: Rubena Ocelot 29"x2,1"

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Tourney FD-TZ30
  • Przerzutka tył: Shimano Acera RD-M360
  • Hamulce przód: Kross V-brake
  • Hamulec tył: Kross V-brake
  • Dźwignia hamulca: Shimano Tourney ST-EF500
  • Manetki: Shimano Tourney ST-EF500 3x7
  • Korby: SR Suntour XR172 42/32/22T
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: YBN S50
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Tourney MF-TZ21 14-28T

Komponenty

  • Kierownica: Kross Active Components (aluminium, niski wznios, 680mm, 31.8mm)
  • Mostek: Kross Active Components (aluminium, ahead, S - 75mm, M - 90mm, L - 105mm, 31.8mm)
  • Sztyca: Kross Active Components (aluminium, S - 300mm, M/L - 350mm, 27.2mm)
  • Stery: Feimin H835B
  • Siodło: Kross
  • Chwyty: Kross
  • Pedały: Aluminium/Nylon

KROSS HEXAGON B3 CZARNY / CZERWONY / SREBRNY 2017

Special Price 1 279,20 zł

-20,0%
Oszczędzasz 319,80 zł Poprzednio 1 599,00 zł

Dostępność: Niedostępny

8561

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.