Dodatkowy Rabaty do 15% - wystarczy być zalogowanym

Rabaty zostaną naliczone automatycznie do obowiązujących cen produktów, 

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS HEXAGON BOOST 1.0 2020

KROSS HEXAGON BOOST 1.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Jedź szybciej, pokonuj dłuższe trasy, wspinaj się pod górę, a co najważniejsze pokonuj bariery ciesząc się jazdą! Brzmi nieźle? Hexagon Boost 1.0 to nasza propozycja dla osób które chcą odkryć w sobie dodatkowe pokłady adrenaliny. Jak tego dokonać? Zasiądź wygodnie za kierownicą naszej najnowszej propozycji górskiego e-bike’a i odkrywaj swoje trasy na nowo!

W tylnej piaście modelu Hexagon 1.0, zamontowaliśmy silnik elektryczny zasilany baterią litowo-jonową firmy Bafang RM G010 o mocy 250W oraz momencie obrotowym 32Nm. Udowodnij wszystkim, że jesteś królem bezdroży pokonując trasy od 50 do 90km w zależności od preferowanego trybu jazdy. Silnik aktywowany obrotem korb wspomoże Twoje nogi do osiągnięcia prędkości 25 km/h. Czas od całkowitego rozładowania do uzupełnienia 100% mocy baterii to około 5 godzin. Hexagon Boost 1.0 posiada możliwość ładowania baterii zamontowanej na rowerze jak również umożliwia szybki demontaż i montaż dzięki zastosowaniu zintegrowanego zamka.

Chcesz mieć pod kontrolą stan naładowania baterii? Nic prostszego. Wyświetlacz Bafang DP E12 CAN posiadający 4 tryby wspomagania jazdy oraz funkcję Bluetooth. Nie zapomnij zainstalować w swoim telefonie aplikacji mobilnej BAFANG GO która pozwoli Ci mieć wszystkie dane z jazdy na wyciągnięcie ręki.

Rower Hexagon Boost 1.0 to model wyróżniający się lekką i wytrzymałą aluminiową ramą wykonaną ze stopu ALUMINIUM PERFORMANCE. Zastosowana przez inżynierów geometria ramy umożliwia zajmowanie wyprostowanej pozycji, dzięki czemu przedramiona oraz kręgosłup znacznie lżej odczują trudy podróży. Widelec SR Suntour XCT30 wyposażony w amortyzator o skoku 100 milimetrów zapewni precyzję w prowadzeniu oraz zredukuje odczucie wyboistej drogi. Rower wyposażyliśmy w  napęd marki Shimano ST-EF505 (3x8), co podkreśla jego gotowość do podjęcia wymagających tras. Wymiar ma znaczenie, dlatego w rowerze elektrycznym Hexagon Boost 1.0 zastosowaliśmy 29” koła dzięki którym osiągniesz znacznie większe prędkości oraz ułatwią pokonywanie przeszkód. Wiemy jak skuteczność hamowana jest istotna w terenie, dlatego w trosce o Wasze bezpieczeństwo Hexagon Boost 1.0 posiada hydrauliczne hamulce marki Shimano.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Off Road (1) Road (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    0
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    575
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rama

  • Kolor: CZARNY / GRAFITOWY / CZERWONY MAT
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: SR SUNTOUR XCT30 HLO
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY TY700
  • Przerzutka tył: SHIMANO ACERA M360
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO EF505
  • Manetki: SHIMANO EF505
  • Korby: SUNTOUR XCC
  • Suport: -
  • Łańcuch: YBN S8
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG200

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 680 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 105MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x350
  • Stery: FP-H816 O1-1/8"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS SCALE
  • Pedały: FP-917N

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: GL-B43F
  • Piasta tył: -
  • Obręcze: RYDE RIVAL 21
  • Opony: MITAS OCELOT V85 29X2.1

System

  • Silnik: BAFANG RM G010
  • Moc Silnika: 250W
  • Wyświetlacz: BAFANG DP E12 Bluetooth
  • Bateria: 11Ah (396Wh)
  • Napięcie:
  • Mocowanie Silnika: Piasta tył

KROSS HEXAGON BOOST 1.0 2020

4 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny Wysyłka 2-4 dni robocze.

29138

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.