Stali klienci kupują do15% taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS LEA 1.0 2020

KROSS LEA 1.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Lea 1.0 to idealny sposób na dotarcie rowerem dalej, niż siegają drogi utwardzane. Lea 1.0 otwiera naszą rodzinę rekreacyjnych rowerów górskich zaprojektowanych specjalnie dla Pań. Oferuje maksimum przyjemności z jazdy i dopasowania także osobom o bardziej drobnej budowie.

W konstrukcji modelu Lea 1.0 połączyliśmy komfortową geometrię z mniejszymi kołami 26 cali. Dzięki temu model ten jest bardziej zwrotny i daje się łatwiej kontrolować także osobom o drobniejszej budowie. Poza specjalnymi, mniejszymi rozmiarami ram zastosowaliśmy w nim także specjalnie dobrane do kobiecych wymagań elementy takie jak siodełka, kierownice i wsporniki. Wszystko dla uzyskania jak najlepszej kontroli nad rowerem w każdych warunkach i maksymalnego komfortu.

Osprzęt Krossa Lea 1.0 to sprawdzone komponenty gwarantujące bezawaryjność, ale także niskie koszty eksploatacji. Napęd zapewnia 21 biegów i obsługiwany jest przez bezproblemową przerzutkę tylną Shimano Tourney. Hamulce typu V-Brake są lekkie i skuteczne, a ich obsługa należy do wyjątkowo prostych i nie generujących dużych kosztów. Amortyzator przedni podnosi komfort jazdy po nierównościach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    574
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE WOMEN GEOMETRY
  • Widelec: KROSS
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY TZ500
  • Przerzutka tył: SHIMANO TOURNEY TY300
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: ALUMINIUM
  • Manetki: SHIMANO RS36 REVOSHIFT
  • Korby: WHEEL TOP
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: YBN S50
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO MF TZ500

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 640 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 90MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x350
  • Stery: FP-H863 O1-1/8"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: HERRMANS
  • Pedały: FP-804

Koła

  • Wielkość koła: 26 cali
  • Piasta Przód: GL-B01F
  • Piasta tył: GL-B01R
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: WANDA 26X2.1

KROSS LEA 1.0 2020

1 249,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29339

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.