KROSS LEA 1.0 26 2018

KROSS LEA 1.0 26 2018

Dostępne warianty:

Kolor:
Biały Czarny
Rozmiar ramy:
13" 15"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

KROSS LEA 1.0 / NA KOŁACH 26 2018 ROWER GÓRSKI W SAM RAZ NA DOBRE POCZĄTKI OSTREJ JAZDY W TERENIE

Rowery górskie dla pań - własnie po ta serie sięgają panie a można powiedzieć że jest to przedział bardziej dla młodzieży. Kross Lea to linia rowerów górskich o niepowtarzalnej kolorystyce, jak i specyficznej konstrukcji ramy co powoduje ze ten rower jest idealnym w każdym aspekcie. Kross Lea to seria rowerów jest Lea 1.0, 2.0 te rowery to można powiedzieć tak zwane dla początkującej młodzieży następne to będą Kross Lea 3.0 i 4.0 o wyższym stopniu wyposażenia. W dalszej klasyfikacji będą rowery górskie Kross Lea 5.0, 6.0, 7.0, 8.0 ale o nich można powiedzieć ich wyposażenie jest już bardzo bogate i w najwyższym modelu nawet profesjonalne. Taka krótka wzmianka firma Kross wprowadziła zmiany w nazwach dawne oznaczenia Lea F1, F2, F3, F4 te rowery były na kołach 26 cali a Lea R2, R4, R6 mialy kola 27,5 cali 

Ważna informacja
do tego typu roweru zalecane są akcesoria do dokupienia w naszym sklepie takiego typu jak podpórka rowerowa, błotniki rowerowe, oświetlenie rowerowe, czy też kaski rowerowe.
Zapraszamy do kontaktu z naszymi sprzedawcami jakie akcesoria dopasować do danego roweru

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Kross (skok 80mm)
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 26 cali
  • Piasta Przód: SF-A202
  • Piasta tył: SF-A203
  • Obręcze: Kross (aluminium, podwójna ścianka, 26")
  • Opony: Mitas Ocelot (26"x2.1")

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Tourney FD-TZ30
  • Przerzutka tył: Shimano Tourney RD-TY300
  • Hamulce przód: V-brake
  • Hamulec tył: V-brake
  • Dźwignia hamulca: Aluminium (mechaniczne)
  • Manetki: Shimano Revoshift SL-RS36 (3x7)
  • Korby: Cyclone (42/34/24T)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: YBN S50
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Tourney MF-TZ21 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: Aluminium (640mm, 31.8mm)
  • Mostek: Aluminium (XXS - 60mm, XS/S - 75mm, M - 90mm, 31.8mm, wznios 7°)
  • Sztyca: Aluminium (350mm, 27.2mm)
  • Stery: FP-H863 (1-1/8")
  • Siodło: Selle Royal
  • Chwyty: Herrmans
  • Pedały: FP-804

KROSS LEA 1.0 26 2018

Special Price 959,20 zł

-20,0%
Oszczędzasz 239,80 zł Poprzednio 1 199,00 zł

Dostępność: Niedostępny

8673

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.