KROSS LEA 2.0 2020

KROSS LEA 2.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Lea 2.0 to świetna propozycja roweru górskiego dla Pań, które cenią sobie uniwersalność, ale też komfort. Model Lea 2.0 został zaprojektowany tak, aby dobrze czuć się zarówno na utwardzanych drogach, jak i w terenie. Dzięki dostępności małych rozmiarów, specjalnej geometrii, oraz dopasowaniu wielkości ramy do dwóch rozmiarów kół Lea 2.0 pozwala na maksymalne dopasowanie do potrzeb każdej rowerzystki.

Pozycja za kierownicą Krossa Lea 2.0 jest bardziej wyprostowana niż w sportowych modelach rowerów górskich. Dzięki temu mniej obciążamy kręgosłup i przedramiona, a także zachowujemy lepszą zdolność do obserwacji drogi. Poza samymi rozmiarami ramy także elementy takie jak kierownica, siodełko i wsporniki zostały dobrane uwzględniając potrzeby bardziej drobnych rowerzystek.

Osprzęt Krossa Lea 2.0 to sprawdzone i bezawaryjne elementy. Napęd Shimano zapewnia 21 biegów i bardzo trwałą, a także prostą w regulacji i obsłudze tylną przerzutkę Shimano Altus. Hamulce V-Brake są lekkie i skuteczne, a ich budowa sprawia, że są też wyjątkowo proste w obsłudze i niedrogie w eksploatacji. Amortyzator przedni podnosi komfort jazdy po nierównościach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    574
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE WOMEN GEOMETRY
  • Widelec: KROSS
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY TY300
  • Przerzutka tył: SHIMANO ALTUS M310
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO EF41
  • Manetki: SHIMANO EF41
  • Korby: WHEEL TOP
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: YBN S50
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO MF TZ500

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 660 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 75MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x350
  • Stery: FP-H863 O1-1/8"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS HANDY
  • Pedały: FP-804

Koła

  • Wielkość koła: 26 cali
  • Piasta Przód: GL-B01F
  • Piasta tył: GL-B01R
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: WANDA 27,5X2.1

KROSS LEA 2.0 2020

Special Price 1 231,65 zł

-15,0%
Oszczędzasz 217,35 zł Poprzednio 1 449,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29348

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.