KROSS LEA 4.0 26 RÓŻOWY / CZARNY 2018

KROSS LEA 4.0 26 RÓŻOWY / CZARNY 2018

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
15"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Rower górski damski Kross Lea 4.0 26" 2018


Jazda na rowerze to doskonały pomysł, aby aktywnie spędzić czas i poruszać się, ale w zależności od tego, w jakich warunkach i na jakim podłożu ktoś chce jeździć, istnieją różne rodzaje rowerów. Także dla kobiet. Rowery MTB to jedne z najpopularniejszych rodzajów rowerów, które mogą być z powodzeniem wykorzystywane do amatorskich jazd w trudniejszym terenie, czyli niekoniecznie po równej nawierzchni.

Nowoczesne technologie konstrukcyjne zostały wykorzystane w specjalnym rowerze MTB dla kobiet – Kross Lea 4.0. Doskonale spisuje się zarówno do trudnych sportowych wyzwań, jak i zwykłej jazdy rekreacyjnej. Został szczególnie dopasowany do potrzeb kobiecych, ponieważ wyposażono go w koła w średnicy 26’’ oraz idealnie dobraną ramę. Należy wspomnieć o materiale, jaki wykorzystano do stworzenia ramy. Jest to Aluminium Performance Women Geometry, czyli bardzo lekki materiał dostosowany do potrzeb i możliwości kobiecego organizmu. Cała rama waży tylko 13,2 kg, więc będzie się dobrze sprawdzać w przypadku kobiet. Warto też wspomnieć o ogólnej geometrii tego roweru, która została tak pomyślana, aby można było spędzać na rowerze długie godziny na długich trasach – kierownica jest trochę zbliżona do siodełka. Podczas jazdy kobieta będzie się czuć bardzo swobodnie i komfortowo.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor: Różowy
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour M3030 (skok 75mm)
  • Tylny Amortyzator: -

Koła

  • Wielkość koła: 26 cali
  • Piasta Przód: MD-JA159F
  • Piasta tył: MD-JA159R
  • Obręcze: Kross Disc (aluminium, 26" / 27,5", podwójna scianka
  • Opony: Mitas Ocelot (26" / 27,5" × 2,1")

Napęd

  • Przerzutka przód: Shimano Tourney FD-TZ30
  • Przerzutka tył: Shimano Acera RD-M360
  • Hamulce przód: Tarczowy mechaniczny
  • Hamulec tył: Tarczowy mechaniczny
  • Dźwignia hamulca: Shimano ST-EF500 (mechaniczne)
  • Manetki: Shimano ST-EF500 (3x7)
  • Korby: SR Suntour XR172 (42/32/22T)
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: YBN S8
  • Kaseta / Wolnobieg: Shimano Tourney MF-TZ21 (14-28T)

Komponenty

  • Kierownica: Aluminium (26": 640mm / 27,5": 660mm, 31,8mm)
  • Mostek: Aluminium (26": XXS - 60mm, XS - 75mm / 27,5": XS/S - 75mm, M - 90mm, 31,8mm, wznios 7°)
  • Sztyca: Aluminium (26": 300mm / 27,5": XS/S - 300mm, M - 350mm, 27,2mm)
  • Stery: FP-H863 (1-1/8")
  • Siodło: Selle Royal
  • Chwyty: Kross Handy
  • Pedały: FP-917

KROSS LEA 4.0 26 RÓŻOWY / CZARNY 2018

Special Price 1 359,20 zł

-20,0%
Oszczędzasz 339,80 zł Poprzednio 1 699,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
Zobacz zanim kupisz
Zobacz zanim kupisz

Więcej

Oblicz raty
8727

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.