KROSS LEA 5.0 2020

KROSS LEA 5.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Lea 5.0 to nasza propozycja roweru górskiego dla Pań, które cenią sobie komfort i uniwersalność. Kross Lea 5.0 świetnie czuje się zarówno na drogach utwardzanych, jak i w terenie. Jest przy tym wygodny i zaprojektowany tak, aby również osoby o drobnej budowie czuły się za jego kierownicą pewnie i bezpiecznie.

Lekka rama Krossa Lea 5.0 została wykonana z aluminium. Pozycja za kierownicą jest wygodniejsza niż w przypadku modeli sportowych, a także ułatwia lepszą obserwację drogi. Rozmiary ram zostały dopasowane do dwóch wielkości kół. Ułatwia to dobranie wariantu roweru idealnego do potrzeb i możliwości rowerzystki. Również elementy takie jak siodełka, kierownice i wsporniki zostały dopasowane z myślą o kobietach.

Kross Lea 5.0 oferuje napęd w układzie 3x8 z tylną przerzutką Shimano Acera. Napęd jest bezawaryjny i zapewnia bardzo duży zakres dostępnych biegów, co ułatwia pokonywanie wzniesień. Mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200 pewnie zatrzymują Krossa Lea 5.0 w każdych warunkach. Amortyzator przedni SR Suntour XCE poprawia komfort jazdy po nierównościach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE WOMEN GEOMETRY
  • Widelec: SR SUNTOUR XCE28
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY TY700
  • Przerzutka tył: SHIMANO ACERA M360
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO EF505
  • Manetki: SHIMANO EF505
  • Korby: SHIMANO TY301
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: YBN S8
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG200

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 680 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 90MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x350
  • Stery: FP-H863 O1-1/8"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS HANDY
  • Pedały: FP-917N

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: GL-B43F-DS
  • Piasta tył: GL-B43R-DS
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: MITAS OCELOT V85 27,5/29X2.1

KROSS LEA 5.0 2020

Special Price 1 614,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 284,85 zł Poprzednio 1 899,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29375

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.