Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS LEA BOOST 1.0 SE 2020

KROSS LEA BOOST 1.0 SE 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Lea Boost 1.0 to sposób na to, aby mieć jeszcze więcej radości z kolarstwa górskiego. W modelu tym połączyliśmy możliwości klasycznego roweru MTB z silnikiem elektrycznym Shimano STEPS. Dzięki temu Kross Lea Boost 1.0 pozwala Ci jeździć szybciej i na dłuższe dystanse, a żadne podjazdy nie stanowią dla niego wyzwania.

Kross Lea Boost 1.0 jak na rasowy model roweru górskiego przeznaczonego dla Pań posiada specjalnie zaprojektowaną geometrię i rozmiary ram. Dzięki temu łatwo poczuć się za jego kierownicą pewnie i bezpiecznie, mając pełnię kontroli na rowerem w każdych warunkach. Zintegrowany silnik elektryczny Shimano STEPS dodatkowo poprawia stabilność roweru.

Napęd Krossa Lea Boost 1.0 to połączenie jednostki elektrycznej Shimano STEPS i trwałej przerzutki tylnej Shimano Deore. Mocne hamulce Shimano M6000 gwarantują skuteczność hamowania w każdych warunkach, a amortyzator przedni SR Suntour XCR R32 RL posiada blokadę skoku obsługiwaną z wygodnej manetki na kierownicy.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    0
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rama

  • Kolor: CZARNY / GRAFITOWY / TURKUSOWY POŁYSK
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: SR SUNTOUR XCR 32 RL COIL
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE M6000
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT200
  • Manetki: SHIMANO DEORE M6000
  • Korby: SHIMANO STEPS
  • Suport: -
  • Łańcuch: SHIMANO E6090
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO DEORE HG500

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 660 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 90MM/31,8
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x350
  • Stery: FP-H863 O1-1/8"
  • Siodło: -
  • Chwyty: KROSS SCALE
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO TX505
  • Piasta tył: SHIMANO TX505
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: SCHWALBE RAPID ROB 29X2.25

System

  • Silnik: Shimano Steps DU-E8000
  • Moc Silnika: 250W
  • Wyświetlacz: Shimano Steps SC-E8000
  • Bateria: 11Ah (396Wh)
  • Napięcie:
  • Mocowanie Silnika: Centralny

KROSS LEA BOOST 1.0 SE 2020

9 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny Wysyłka 3-5 dni robocze.

29188

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.