Stali klienci kupują do15% taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS LEA BOOST 3.0 630 2020

KROSS LEA BOOST 3.0 630 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Lea Boost 3.0 to nasza nowość w segmencie górskich rowerów elektrycznych stworzonych dla rowerzystek. Ten model łączy nowoczesną ramę o geometrii dobranej do wymagań kobiet i super nowoczesną jednostkę elektryczną Shimano STEPS. Dzięki temu Kross Lea Boost 3.0 po prostu pozwala na więcej - więcej przewyższeń, więcej kilometrów i dużo więcej radości z jazdy.

Nowoczesna rama Krossa Lea Boost 3.0 została zaprojektowana tak, aby zmieścić baterię silnika Shimano STEPS o pojemności nawet do 630Wh. Dzięki temu rower może mieć jeszcze większy zasięg, a zintegrowana bateria nie przeszkadza przy transporcie i konserwacji roweru. Geometria ramy została dopasowana do kobiecych potrzeb, a poszczególne rozmiary mają dopasowane dwie wielkości kół 27.5 i 29 cali dla uzyskania jak najlepszych parametrów jezdnych.

 Silnik Shimano STEPS w Krossie Lea Boost 3.0 współpracuje z wytrzymałą przerzutką tylną Shimano Deore. Za komfort jazdy odpowiada amortyzator przedni SR Suntour XCR 34 RLR AIR z blokadą skoku w manetce, którego skok 120 mm pozwala płynnie pokonywać przeszkody na trasie. Mocne hamulce Shimano MT500 gwarantują optymalną siłę hamowania w każdych warunkach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Off Road (1) Road (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    0
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rama

  • Kolor: Turkusowy
  • Materiał Ramy: Aluminium Performance
  • Widelec: SR SUNTOUR XCR 34 RLR
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE M6000
  • Hamulce przód: SHIMANO MT500
  • Hamulec tył: SHIMANO MT500
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT501
  • Manetki: SHIMANO DEORE M6000
  • Korby: FSA-CK751
  • Suport: BRAK
  • Łańcuch: SHIMANO E6090
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO DEORE HG500

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 700 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 60MM/31,8
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x350
  • Stery: FP-H856B2;1-1/8"-1.5"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS SILKY
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO MT400 15x110
  • Piasta tył: SHIMANO MT400 12x148
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: WTB RANGER 29x2,25 COMP

System

  • Silnik: Shimano Steps DU-E8000
  • Moc Silnika: 250 W
  • Wyświetlacz: Shimano Steps SC-E8000
  • Bateria: 17,5Ah (630Wh)
  • Napięcie:
  • Mocowanie Silnika: Centralny

KROSS LEA BOOST 3.0 630 2020

12 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny Wysyłka 2-4 dni robocze.

29146

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.