Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS LEA JR 1.0 2020

KROSS LEA JR 1.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Lea JR 1.0 to propozycja roweru górskiego dla dziewczynek. Projektując ten model inspirowaliśmy się dorosłymi rowerami Lea, zachowując ich komfort i charakterystyczny kształt ramy. Dzięki temu Lea JR 1.0 ułatwia naukę jazdy na rowerze, a przy tym pozwala na bardzo sprawne podróżowanie zarówno na asfalcie, jak i poza nim. 

Kross Lea JR 1.0 posiada lekką ramę wykonaną z aluminium. Niski przekrok ułatwia wsiadanie i zsiadanie, zwiększa też poczucie bezpieczeństwa podczas jazdy. Koła 24 gwarantują zwrotność i niską wagę, a osprzęt dopasowany do wzrostu młodszych rowerzystów daje poczucie maksymalnej kontroli nad rowerem.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

KROSS LEA JR 1.0 2020

999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

28962

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.