Dodatkowy Rabat do15% - wystarczy być zalogowanym

Dotyczy wszystkich rowerów. Rabat zostanie naliczony automatycznie do obowiązujących cen produktów, 

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS LEA JR 2.0 2020

KROSS LEA JR 2.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Lea JR 2.0 to propozycja dla młodych rowerzystek, które czują żyłkę kolarstwa górskiego. Lea JR jest wzorowana na dorosłych damskich rowerach górskich, jednak jej konstrukcja od początku do końca została zaprojektowana z myślą o młodszych rowerzystkach. Dzięki temu Lea JR ułatwia zdobywanie bezcennych doświadczeń i poprawę techniki jazdy. 

Lekka rama Krossa Lea JR 2.0 została wykonana z aluminium. Specjalne profilowanie górnej rury ramy ułatwia  wsiadanie i zsiadanie z roweru, a także sprawia, że dziecko podczas jazdy czuje się pewnie i ma lepszą kontrolę nad rowerem. Elementy takie jak kierownica, siodełko i przełożenia napędu zostały dobrane do możliwości młodszej rowerzystki. 

Napęd Krossa Lea JR 2.0 bazuje na koncepcji jednego blatu na korbie. Dzięki temu rower jest lżejszy, napęd mniej skomplikowany, a jego obsługa prostsza. Pozwala to skupić się dziecku przede wszystkim na trasie i poprawie techniki pedałowania. 8 biegów wystarcza do sprawnej jazdy w terenie i dotrzymywania prędkości dorosłym rowerem na płaskich odcinkach trasy. Hamulce V-Brake są lekkie i proste w eksploatacji, a amortyzator przedni SR Suntour posiada twardość dostosowaną do mniejszej wagi dzieci.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    0
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    0
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Młodzież
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy: 12"
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: SR SUNTOUR XCT JR
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SHIMANO TOURNEY TX800
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: ALHONGA
  • Manetki: SHIMANO ALTUS M315
  • Korby: WHEEL TOP
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: YBN S8
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG41

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 560 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 70MM/31,8/17°
  • Sztyca: SP-200 27,2x300
  • Stery: FP-H801S 1-1/8"
  • Siodło: VELO VL-7040
  • Chwyty: HERRMANS
  • Pedały: FP-804

Koła

  • Wielkość koła: 24 cale
  • Piasta Przód: GL-B01F-QR
  • Piasta tył: GL-B42R
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: MITAS SCYLLA V75 24X1.9

KROSS LEA JR 2.0 2020

1 349,00 zł

Dostępność: W magazynie

×

* wymagane pola

Dostępność: W magazynie

Oblicz raty
KONTAKT
pytania / negocjacje
KONTAKT
pytania / negocjacje

Link skopiowany do schowka

Więcej

Oblicz raty

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

28965

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.