Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS LEVEL 1.0 2020

KROSS LEVEL 1.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Level 1.0 to idealny sposób na wejście w świat kolarstwa górskiego. Level 1.0 otwiera naszą ofertę modeli MTBXC. Jest przy tym rowerem łączącym cechy rowerów rekreacyjnych i sportowych. Dzięki temu nie boi się trudnych tras, a przy tym dalej pozwala na zachowanie wygodnej pozycji za kierownicą i montaż akcesoriów takich jak podpórka, błotniki i bagażnik.

Geometria ramy Krossa Level 1.0 została zaprojektowana tak, aby rower świetnie radził sobie na trudnych trasach, a przy tym aby dało się siedzieć za jego kierownicą w sposób bardziej wyprostowany, niż w modelach typowo sportowych. Dzięki temu mniej obciążamy przedramiona i zachowujemy lepszą zdolność do obserwacji drogi w każdych warunkach. Do każdego rozmiaru ramy Levela 1.0 dopasowaliśmy odpowiedni rozmiar kół, dzięki czemu każdy wariant oferuje optymalne właściwości jezdne.

Napęd Krossa Level 1.0 to sprawdzone komponenty Shimano z tylną przerzutką Shimano Altus. Układ 3x8 gwarantuje dużą elastyczność, ułatwia pokonywanie podjazdów i rozwijanie dużych prędkości na płaskich odcinkach. Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano gwarantują pewne hamowanie w każdych warunkach, a amortyzator przedni SR Suntour poprawia komfort jazdy po nierównościach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    575
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM LITE
  • Widelec: SR SUNTOUR XCT30
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO TOURNEY TY700
  • Przerzutka tył: SHIMANO ALTUS M310
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT200
  • Manetki: SHIMANO ALTUS M315
  • Korby: SHIMANO TY301
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: SHIMANO HG40
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG200

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 720 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 110MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x400
  • Stery: FP-H816 O1-1/8"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS SCALE
  • Pedały: FP-917N

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 / 29 cali
  • Piasta Przód: GL-B43F-DS
  • Piasta tył: GL-B43R-DS
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: SCHWALBE SMART SAM 27,5/29x2.1

KROSS LEVEL 1.0 2020

2 099,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29524

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.