KROSS LEVEL 10.0 LADY 2020

KROSS LEVEL 10.0 LADY 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Zawodnicy Kross Racing Team pokazują, że damskie kolarstwo górskie na żadnym poziomie w niczym nie ustępuje rywalizacji mężczyzn. Dlatego wierzymy, że damska część rowerowej sceny powinna mieć do dyspozycji sprzęt, który pozwoli w pełni wykorzystać możliwości i cieszyć się jazdą. Dlatego stworzyliśmy serię rowerów górskich Level Femiline. Kross Level 10.0 Femiline to topowy przedstawiciel rodziny rowerów górskich zaprojektowanych od początku do końca z myślą o kobietach.

Podstawą konstrukcji Krossa Level 10.0 Femiline jest lekka rama karbonowa z geometrią i wymiarami dostosowanymi do kobiecych potrzeb. Rower dostępny jest w mniejszych rozmiarach, a kluczowe elementy takie jak mostki, siodełka i kierownice dobrano tak, aby ułatwić kontrolę nad rowerem i pozwolić na uzyskiwanie maksymalnych osiągów. Amortyzator przedni dzięki komorze powietrznej pozwala na łatwe dostosowanie twardości do każdej wagi użytkownika.

Osprzęt Krossa Level 10.0 Femiline to najnowsza grupa napędowa Shimano SLX w układzie 1 x 12. Gwarantuje ona bardzo precyzyjną zmianę przełożeń, a także duży zakres dostępnych biegów. Dzięki temu z łatwością pokonamy każde wzniesienie, a przy tym możliwe jest rozwijanie wysokich prędkości na płaskich odcinkach. Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200 świetnie radzą sobie z zatrzymywaniem Krossa Level 10.0 Femiline w każdych warunkach, a amortyzator przedni Rock Shox Recon wyposażono w blokadę skoku obsługiwaną przy pomocy wygodnej manetki na kierownicy.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    580
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Damskie
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZARNY / RÓŻOWY / GRAFITOWY POŁYSK
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: ROCK SHOX RECON RL R SA
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SHIMANO SLX M7100
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT201
  • Manetki: SHIMANO SLX M7100
  • Korby: SHIMANO MT610
  • Suport: SHIMANO BSA BB52
  • Łańcuch: SHIMANO M7100
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO SLX M7100

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 700 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 70MM/31,8/17°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x350
  • Stery: FSA Orbit C-40-CF-ACB
  • Siodło: VELO VL-4330
  • Chwyty: KROSS SILKY
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO MT400 15x100
  • Piasta tył: SHIMANO MT510 12x142
  • Obręcze: WTB ST I23
  • Opony: SCHWALBE RAPID ROB 29X2.25

KROSS LEVEL 10.0 LADY 2020

Special Price 5 099,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 899,85 zł Poprzednio 5 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29503

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.