KROSS LEVEL 11.0 2020

KROSS LEVEL 11.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Level 11.0 to kolejny model inspirowany konstrukcją rowerów z tras zawodów Pucharu Świata XC. Lekka karbonowa rama o nowoczesnej geometrii sprawia, że Level 11.0 nie boi się żadnych wyzwań i świetnie poradzi sobie zarówno z wyścigami, jak i zabawą na wymagających, górskich trasach.

Lekka rama z karbonu T784 w połączeniu ze sztywnymi osiami sprawia, że Level 11.0 zapewnia dużą dynamikę i precyzję prowadzenia. Nowoczesna geometria poprawia zachowanie roweru przy wyższych prędkościach i sprawia, że nie boi się on agresywnej jazdy.

Osprzęt Krossa Level 11.0 oparto o nową generację grupy napędowej Shimano XT w układzie 1 x 12. Gwarantuje to bardzo duży zakres dostępnych przełożeń, a także stabilność i precyzję pracy napędu w trudnych warunkach. Amortyzator przedni Rock Shox Recon wyposażono w sprężynę powietrzną, która pozwala dobrać jego twardość do wagi konkretnego użytkownika. Hamulce Shimano MT500 to wyjątkowo mocny model, charakteryzujący się poza dużą siłą hamowania także znakomitą modulacją i niskimi kosztami eksploatacji. Koła zbudowano w oparciu o piasty Shimano Alivio, co sprawia, że są trwałe, proste w serwisie i odporne na trudne warunki.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    579
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZARNY / NIEBIESKI / BIAŁY MAT
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: ROCK SHOX RECON RL R SA
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SHIMANO XT M8100
  • Hamulce przód: SHIMANO MT500
  • Hamulec tył: SHIMANO MT500
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT501
  • Manetki: SHIMANO XT M8100
  • Korby: SHIMANO MT610
  • Suport: SHIMANO BSA BB52
  • Łańcuch: SHIMANO M7100
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO SLX M7100

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 720 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 80MM/31,8/17°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x400
  • Stery: FSA Orbit C-40-CF-ACB
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS SILKY
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO MT400 15x100
  • Piasta tył: SHIMANO MT510 12x142
  • Obręcze: WTB ST I23
  • Opony: SCHWALBE RAPID ROB 29X2.25

KROSS LEVEL 11.0 2020

Special Price 5 949,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 1 049,85 zł Poprzednio 6 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29568

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.