Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS LEVEL 12.0 2020

KROSS LEVEL 12.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Szybkość, dynamika, a przy tym stabilność na naprawdę trudnych trasach - właśnie te cechy najlepiej charakteryzują nasze rowery górskie Level. Kross Level 12.0 to propozycja dla tych, którzy chcą spróbować swoich sił na trudnych wyścigach, a przy tym poszukują wytrzymałego i uniwersalnego roweru do eksplorowania bezdroży.

Kross Level 12.0 posiada geometrię i wiele rozwiązań inspirowanych rowerami zawodników Kross Racing Team, które przetestowaliśmy na trasach Pucharu Świat XC. Dzięki temu mamy pewność, że dostarczamy technologie zgodne z najnowszymi trendami i przetestowane w najtrudniejszych warunkach. Kross Level 12.0 pomoże Ci walczyć o dobry wynik na każdym wyścigu, a przy tym będzie bezawaryjnym towarzyszem wypraw w góry i na bezdroża.

Osprzęt modelu Kross Level 12.0 wykorzystuje nową grupę napędową SRAM NX Eagle w układzie 1 x 12. Gwarantuje to bardzo duży zakres dostępnych biegów, a także precyzję zmiany przełożeń i brak ryzyka spadania łańcucha. Hamulce tarczowe Shimano MT400 charakteryzują się bardzo dużą siłą hamowania, a przy tym niskimi kosztami eksploatacji i prostym serwisem. Amortyzator przedni Rock Shox Reba RL wyposażono w blokadę obsługiwaną z wygodnej manetki na kierownicy. Koła zbudowane w oparciu o piasty Shimano Alivio są trwałe i bardzo odporne na jazdę w trudnych warunkach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    579
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: GRAFITOWY / LIMONKOWY / SREBRNY MAT
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: ROCK SHOX REBA RL R
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SRAM NX EAGLE
  • Hamulce przód: SHIMANO MT400
  • Hamulec tył: SHIMANO MT400
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT400
  • Manetki: SRAM NX EAGLE
  • Korby: SRAM NX EAGLE
  • Suport: SRAM PRESS FIT DUB
  • Łańcuch: SRAM NX EAGLE
  • Kaseta / Wolnobieg: SRAM 1230 EAGLE

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 720 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 80MM/31,8/17°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x400
  • Stery: FSA Orbit C-40-CF-ACB
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS SILKY
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO MT400 15x110
  • Piasta tył: SHIMANO MT400 12x142
  • Obręcze: WTB ST I23
  • Opony: SCHWALBE RACING RALPH 29x2.25

KROSS LEVEL 12.0 2020

8 599,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29573

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.