Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS LEVEL 13.0 2020

KROSS LEVEL 13.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Level 13.0 to rower dla tych, którzy chcą rywalizować z najlepszymi na trasach wyścigów XC i maratonów MTB, a przy tym oczekują świetnych właściwości jezdnych i frajdy z jazdy na technicznych, górskich trasach. Level 13.0 łączy dynamikę z precyzją prowadzenia i już fabrycznie jest gotowy do wyścigowych wyzwań.

Geometria Krossa Level 13.0 została zainspirowana rowerami zawodników Kross Racing Team. W połączeniu z włóknem karbonowym i nowoczesnymi rozwiązaniami, takimi jak sztywne osie kół w standardzie Boost oznacza to pewność prowadzenia w każdych warunkach, szybkość na wyścigach i pełną kontrolę na najtrudniejszych szlakach.

Osprzęt Krossa Level 13.0 to sprawdzone komponenty Shimano charakteryzujące się dużą precyzją pracy. Napęd w układzie 1 x 12 oparto o tylną przerzutkę z grupy XT najnowszej generacji. Mocne hamulce Shimano MT500 pewnie zatrzymują rower w każdych warunkach. Amortyzator Fox 32 to niezwykle popularna na trasie wyścigów konstrukcja. Systemowe koła DT Swiss X1900 w standardzie TLR pozwalają na pozbycie się dętek i korzystanie z pełni możliwości systemów Tubeless.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    580
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZARNY / NIEBIESKI / GRAFITOWY POŁYSK
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: FOX FLOAT 32 RYTHM
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SHIMANO XT M8100
  • Hamulce przód: SHIMANO MT500
  • Hamulec tył: SHIMANO MT500
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT501
  • Manetki: SHIMANO XT M8100
  • Korby: SHIMANO SLX M7100
  • Suport: SHIMANO PRESS FIT BB-MT500
  • Łańcuch: SHIMANO M7100
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO SLX M7100

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 720 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 80MM/31,8/17°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x400
  • Stery: FSA Orbit C-40-CF-ACB
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS SILKY
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: DT SWISS 15x110
  • Piasta tył: DT SWISS 12x142
  • Obręcze: DT SWISS X 1900 25mm
  • Opony: MITAS SCYLLA V75 29X2.25

KROSS LEVEL 13.0 2020

9 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29578

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.