Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS LEVEL 15.0 2020

KROSS LEVEL 15.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Najtrudniejsze trasy i największe wyzwania wymagają roweru sprawdzonego przez najlepszych. Topowe wersje rowerów górskich Kross Level pełnymi garściami czerpią z doświadczeń zespołu Kross Racing Team rywalizującego na trasach Pucharu Świata XC. Dlatego jesteśmy pewni, że Level 15.0 sprosta każdemu zadaniu, jakie przed nim postawisz i umożliwi Ci zrealizowanie Twoich celów. Niezależnie od tego, czy ma to być triumf w lokalnym wyścigu, czy długa wyprawa w góry.

Kross Level 15.0 bazuje na topowym wariancie karbonowej ramy Level z włókna węglowego D84 Carbon SL. Przekłada się to na ultraniską wagę ramy (poniżej 1kg), a także jej doskonałą sztywność i precyzję prowadzenia. W połączeniu z nowoczesną geometrią i przemyślanymi komponentami sprawia to, że Level 15.0 oferuje osiągi i przyjemność z jazdy na niedostępnym kiedyś poziomie.

Osprzęt Krossa Level 15.0 to topowe komponenty dobrane pod kątem wyścigowego charakteru roweru. Napęd w układzie 1 x 12 z doskonałą tylną przerzutką SRAM X01 gwarantuje precyzyjną zmianę przełożeń i stabilną pracę przy dużych obciążeniach. Mocne hamulce SRAM Level TLM ułatwiają mocne i szybkie hamowanie, a amortyzator przedni Fox 32 Step-Cast Float świetnie radzi sobie z nierównościami. Za doskonałe osiągi odpowiadają też lekkie koła DT Swiss XR 1501 Spline One.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    554
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    582
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: SZARY / LIMONKOWY / CZARNY POŁYSK
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: FOX FLOAT 32 SC PERFORMANCE
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SRAM X01 EAGLE
  • Hamulce przód: SRAM LEVEL TLM
  • Hamulec tył: SRAM LEVEL TLM
  • Dźwignia hamulca: SRAM LEVEL TLM
  • Manetki: X01 EAGLE
  • Korby: TRUVATIV STYLO CARBON
  • Suport: SRAM PRESS FIT DUB
  • Łańcuch: SRAM X01 EAGLE
  • Kaseta / Wolnobieg: SRAM 1275 EAGLE

Komponenty

  • Kierownica: FSA AFTERBURNER 740MM 31.8
  • Mostek: FSA Afterburner 90MM/31,8/12°
  • Sztyca: FSA AFTERBURNER 27,2x400MM
  • Stery: FSA Orbit C-40-CF-ACB
  • Siodło: F'IZI:K TUNDRA M5
  • Chwyty: KROSS SILKY
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: DT SWISS 15x110
  • Piasta tył: DT SWISS 12x142
  • Obręcze: DT SWISS XR 1501 25mm
  • Opony: MITAS SCYLLA V75 29X2.25

KROSS LEVEL 15.0 2020

15 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29601

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.