KROSS LEVEL 6.0 2020

KROSS LEVEL 6.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Level 6.0 to nasz najwyższy model roweru górskiego łączącego cechy modeli sportowych z uniwersalnością i rekreacją. W Levelu 6.0 zastosowaliśmy lekką ramę wykonaną z aluminium, która oferuje nieco bardziej wyprostowaną pozycję za kierownicą w porównaniu z wyższymi modelami sportowymi. Rama posiada też mocowania do elementów dodatkowego osprzętu, które pozwalają zwiększyć funkcjonalność Levela 6.0.

W Krossie Level 6.0 dostępne są dwa rozmiary kół dobrane do rozmiaru ramy. Dzięki temu każdy rowerzysta może dopasować Levela 6.0 idealnie do swojego wzrostu i stylu jazdy. Aluminiowa rama roweru posiada mocowania do min. bagażnika i podpórki, a także błotników.

Osprzęt Krossa Level 6.0 ma gwarantować jak najwyższy poziom uniwersalności i niezawodności. Postawiliśmy na napęd w układzie 2 x 10 z tylną przerzutką Shimano XT, która charakteryzuje się bardzo dobrą precyzją zmiany przełożeń, a przy tym dużą wytrzymałością. Mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200 pewnie zatrzymują Levela 6.0 w każdych warunkach, a amortyzator przedni SR Suntour Raidon XC-RLR wyposażono w wygodną blokadę skoku obsługiwaną z manetki na kierownicy.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZARNY / LIMONKOWY / GRAFITOWY MAT
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM LITE
  • Widelec: SR SUNTOUR RAIDON-XC RLR
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO DEORE M6025
  • Przerzutka tył: SHIMANO XT M781
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT201
  • Manetki: SHIMANO DEORE M6000
  • Korby: SHIMANO MT500
  • Suport: SHIMANO BSA BB52
  • Łańcuch: SHIMANO HG54
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG50

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 720 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 100MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x400
  • Stery: FP-H813PL 1-1/8"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS SCALE
  • Pedały: FP-917N

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 / 29 cali
  • Piasta Przód: GL-B43F-DS
  • Piasta tył: GL-B43R-DS
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: SCHWALBE SMART SAM 27,5/29x2.1

KROSS LEVEL 6.0 2020

Special Price 3 399,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 599,85 zł Poprzednio 3 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29537

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.