Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS LEVEL 7.0 2020

KROSS LEVEL 7.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Level 7.0 to idealne narzędzie dla tych, którzy z jednej strony chcą spróbować swoich sił w górskich wyścigach, a z drugiej cenią sobie w rowerze uniwersalność. Level 7.0 łączy agresywną geometrię lekkiej ramy z aluminium Superlite z bardzo uniwersalnym napędem w układzie 2 x 10, który ułatwia pokonywanie zróżnicowanych tras.

Lekka rama Levela 7.0 została zaprojektowana przy wykorzystaniu doświadczeń z rowerów zawodników Kross Racing Team. Ma agresywną geometrię, która poprawia zachowanie roweru przy większych prędkościach, a dzięki zastosowaniu sztywnych osi kół rower jest bardziej dynamiczny przy przyspieszaniu i bardziej przewidywalny przy dużych przeciążeniach. W połączeniu z dużymi kołami 29 cali sprawia to, że Level 7.0 nie boi się żadnej trasy.

Zastosowany w Krossie Level 7.0 napęd Shimano SLX w układzie 2 x 10 charakteryzuje się bardzo dużym zakresem dostępnych przełożeń. Dzięki temu możemy oszczędzać siły podczas bardzo długich podjazdów, a przy tym mamy do dyspozycji twardsze biegi przy wyższych prędkościach. Hamulce Shimano MT200 pewnie radzą sobie z zatrzymywaniem Levela 7.0 w każdych warunkach, a amortyzator przedni Rock Shox Recon RL posiada wygodną blokadę skoku obsługiwaną z manetki na kierownicy.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: NIEBIESKI / CZARNY POŁYSK
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: ROCK SHOX RECON RL R SA
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO SLX M7025
  • Przerzutka tył: SHIMANO SLX M7000
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT200
  • Manetki: SHIMANO SLX M7000
  • Korby: FSA COMET
  • Suport: FSA MEGAEXO MT7100
  • Łańcuch: SHIMANO HG601
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO SLX M7000

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 720 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 80MM/31,8/17°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x400
  • Stery: FP-H856B2;1-1/8"-1.5"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS SILKY
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO MT400 15x100
  • Piasta tył: SHIMANO MT400 12x142
  • Obręcze: WTB ST I23
  • Opony: SCHWALBE RAPID ROB 29X2.25

KROSS LEVEL 7.0 2020

4 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29544

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.