Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS LEVEL 9.0 2020

KROSS LEVEL 9.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Level 9.0 to nasz najbardziej zaawansowany model roweru XC ze sztywną, aluminiową ramą. Zaprojektowaliśmy go tak, aby był idealnym narzędziem do startów w maratonach MTB i wyścigach XC, a przy tym świetnie czuł się podczas długich, górskich wypraw. Połączenie sztywnej aluminiowej ramy i zaawansowanego osprzętu sprawia, że Level 9.0 już w fabrycznej specyfikacji jest gotowy na wszystkie wyzwania, jakie przed nim postawisz.

Podstawą konstrukcji nowego Levela 9.0 jest zaawansowana i lekka rama aluminiowa. Wyposażyliśmy ją w sztywne osie kół, dzięki czemu rower prowadzi się niezwykle precyzyjnie i jest bardzo dynamiczny. Geometrię ramy inspirowaliśmy doświadczeniami zespołu Kross Racing Team rywalizującego na najbardziej wymagających zawodach Pucharu Świata XC.

Osprzęt Krossa Level 9.0 został dobrany tak, aby zapewnić jak najniższą wagę, najwyższą precyzję zmiany przełożeń i bardo dobre osiągi. Postawiliśmy na nową generację napędu Shimano XT w układzie 1 x 12, który oferuje bardzo duży zakres dostępnych przełożeń, a przy tym minimalizuje ryzyko spadania łańcucha podczas bardzo agresywnej jazdy. Mocne hamulce Shimano MT500 gwarantują bezpieczne hamowanie w każdych warunkach, a amortyzator Rock Shox Reba to jeden z najbardziej popularnych widelców w świecie wyścigów MTB i maratonów. Koła na piastach Shimano dzięki sztywnym osiom gwarantują bardzo dobrą dynamikę i idealne trzymanie obranej przez nas linii przejazdu.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    556
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZERWONY / BIAŁY POŁYSK
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: ROCK SHOX REBA RL R
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SHIMANO XT M8100
  • Hamulce przód: SHIMANO MT500
  • Hamulec tył: SHIMANO MT500
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT501
  • Manetki: SHIMANO SLX M7100
  • Korby: SHIMANO MT610
  • Suport: SHIMANO PRESS FIT BB-MT500
  • Łańcuch: SHIMANO M7100
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO SLX M7100

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 720 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 80MM/31,8/17°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x400
  • Stery: FP-H856B2;1-1/8"-1.5"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS CERTAIN II
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO MT400 15x110
  • Piasta tył: SHIMANO MT510 12x142
  • Obręcze: WTB ST I23
  • Opony: SCHWALBE RAPID ROB 29X2.25

KROSS LEVEL 9.0 2020

5 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29562

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.