KROSS LEVEL BOOST 1.0 2020

KROSS LEVEL BOOST 1.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Level Boost 1.0 to idealna propozycja na wejście w segment górskich rowerów elektrycznych. Level Boost świetnie radzi sobie na trudniejszych trasach, a przy tym ułatwia pokonywanie podjazdów i odcinków dojazdowych, pozwalając nam zachowywać więcej energii na jazdę po ulubionych ścieżkach.

Rama Krossa Level Boost 1.0 pozwala na błyskawiczny demontaż baterii systemu Shimano STEPS. Zintegrowanie silnika Shimano ze środkiem supportu sprawia, że wspomaganie elektryczne jest niezwykle płynne i efektywne, a przy tym poprawia rozłożenie środka ciężkości w rowerze. Przekłada się to na lepszą stabilność roweru.

Jednostka elektryczna Shimano STEPS w Krossie Level Boost 1.0 współpracuje z napędem Shimano Deore, co zapewnia dużą trwałość i bezproblemową eksploatację. Mocne hamulce Shimano MT 200 gwarantują pewne hamowanie w każdych warunkach, a amortyzator przedni SR Suntour XCM 32 RL z blokadą skoku w manetce poprawia komfort jazdy w terenie.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Off Road (1) Road (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    0
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rama

  • Kolor: CZARNY / GRAFITOWY
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM LITE
  • Widelec: SR SUNTOUR XCM 32 RL
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE M6000
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT200
  • Manetki: SHIMANO DEORE M6000
  • Korby: FSA-CK751
  • Suport: BRAK
  • Łańcuch: SHIMANO E6090
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO DEORE HG500

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 740 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 60MM/31,8
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x400
  • Stery: FP-H816 O1-1/8"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS SCALE
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO MT400 15x100
  • Piasta tył: SHIMANO TX505
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: WTB RANGER 29x2,25 COMP

System

  • Silnik: Shimano Steps DU-E7000
  • Moc Silnika: 250 W
  • Wyświetlacz: Shimano Steps SC-E7000
  • Bateria: 11,6Ah (418Wh)
  • Napięcie:
  • Mocowanie Silnika: Centralny

KROSS LEVEL BOOST 1.0 2020

Special Price 7 394,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 1 304,85 zł Poprzednio 8 699,00 zł

Dostępność: Niedostępny Wysyłka 2-4 dni robocze.

29159

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.