KROSS LEVEL BOOST 2.0 500 2020

KROSS LEVEL BOOST 2.0 500 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Level Boost 2.0 to propozycja dla tych, którzy kochają jazdę w terenie, ale chcą przy tym zwiększyć swoje możliwości i osiągi. Level Boost 2.0 łączy aluminiową ramę z możliwościami nowoczesnego silnika elektrycznego Shimano STEPS. Dzięki temu możemy łatwiej pokonywać podjazdy i zachowywać więcej energii na zabawę podczas zjazdów, a także sprawniej pokonywać odcinki dojazdowe do naszych ulubionych szlaków.

Nowoczesna rama Krossa Level Boost 2.0 została zaprojektowana tak, aby zmieścić zintegrowaną baterię o pojemności nawet do 630Wh. Pozwala to zwiększyć zasięg, a ukrycie baterii w ramie ułatwia czyszczenie i transport roweru. Jednostka napędowa Shimano STEPS działa niezwykle cicho i intuicyjnie. Dostarcza nam przy tym do 250W mocy wtedy, kiedy jej najbardziej potrzebujemy.

Jednostka elektryczna Shimano STEPS w Krossie Level Boost 2.0 została sparowana z napędem Shimano Deore. Dzięki temu bez problemu pokonamy każdy podjazd, a o stabilną jazdę w trudnym terenie zadbają duże koła 29 cali i amortyzator przedni SR Suntour XCR 34 Air z blokadą w manetce. Mocne hamulce Shimano MT500 gwarantują optymalną siłę hamowania w każdych warunkach.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Off Road (1) Road (10)
  • Najczęściej jeżdzę ...
    0
     ()  ()
  • Poziom zaawansowania
    578
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rama

  • Kolor: NIEBIESKI / CZARNY POŁYSK
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: SR SUNTOUR XCR 34 RLR
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE M6000
  • Hamulce przód: SHIMANO MT500
  • Hamulec tył: SHIMANO MT500
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT501
  • Manetki: SHIMANO DEORE M6000
  • Korby: FSA-CK751
  • Suport: BRAK
  • Łańcuch: SHIMANO E6090
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO DEORE HG500

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 740 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 60MM/31,8
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x400
  • Stery: FP-H856B2;1-1/8"-1.5"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS SILKY
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: SHIMANO MT400 15x110
  • Piasta tył: SHIMANO MT400 12x148
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: WTB RANGER 29x2,25 COMP

System

  • Silnik: Shimano Steps DU-E8000
  • Moc Silnika: 250 W
  • Wyświetlacz: Shimano Steps SC-E8000
  • Bateria: 14Ah (504Wh)
  • Napięcie:
  • Mocowanie Silnika: Centralny

KROSS LEVEL BOOST 2.0 500 2020

Special Price 9 774,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 1 724,85 zł Poprzednio 11 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny Wysyłka 2-4 dni robocze.

29178

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.