Stali klienci kupują do15% taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS LEVEL JR 2.0 2020

KROSS LEVEL JR 2.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Level JR 2.0 to lekki i prosty rower górski stworzony specjalnie z myślą o młodszych rowerzystach. Przemyślana konstrukcja i zwrotne koła 24 ułatwiają zdobywanie w bezpieczny sposób pierwszych doświadczeń w jeździe górskiej.

Lekka rama Krossa Level JR 2.0 została wykonana z aluminium. Rama ma niski przekrok, dzięki czemu wsiadanie i zsiadanie z roweru jest maksymalnie proste. Kluczowe elementy roweru takie jak kokpit, ramiona korby i stopniowanie napędu zostały również dobrane do możliwości młodego rowerzysty tak, aby nauka jazdy odbywała się w maksymalnie bezstresowy i komfortowy sposób.

Napęd Krossa Level JR 2.0 zbudowaliśmy w oparciu o koncepcję jednego blatu na korbie. Dzięki temu rower jest lżejszy, a zmiana biegów jest dużo prostsza. Pozwala to młodemu rowerzyście skupić się na trasie i technice pedałowania. 8 biegów obsługiwanych przez tylną przerzutkę Shimano pozwala pewnie pokonywać podjazdy i rozpędzać się na płaskich odcinkach. Hamulce V-Brake są mocne, a przy tym lekkie i niedrogie w eksploatacji. Twardość amortyzatora przedniego SR Suntour XCT JR została dobrana do niższej wagi dzieci.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    558
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    575
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Młodzież
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy: 14"
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium Performance
  • Widelec: SR SUNTOUR XCT JR
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SHIMANO TOURNEY TX800
  • Hamulce przód: V-BRAKE
  • Hamulec tył: V-BRAKE
  • Dźwignia hamulca: ALHONGA
  • Manetki: SHIMANO ALTUS M315
  • Korby: WHEEL TOP
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: YBN S8
  • Kaseta / Wolnobieg: FW-8I

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 560 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 70MM/31,8/17°
  • Sztyca: SP-200 27,2x300
  • Stery: FP-H813PL 1-1/8"
  • Siodło: VELO VL-5061
  • Chwyty: HERRMANS
  • Pedały: FP-804

Koła

  • Wielkość koła: 24 cale
  • Piasta Przód: GL-B01F-QR
  • Piasta tył: GL-B42R
  • Obręcze: MITAS SCYLLA V75 24X1.9
  • Opony: KROSS

KROSS LEVEL JR 2.0 2020

1 349,00 zł

Dostępność: Niedostępny

28968

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.