KROSS LEVEL JR 3.0 2020

KROSS LEVEL JR 3.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Level JR 3.0 to propozycja dla młodych adeptów kolarstwa górskiego. Zaprojektowaliśmy ten model roweru górskiego tak, aby umożliwiał młodemu rowerzyście jak najłatwiejszą naukę techniki jazdy w zróżnicowanym terenie. Dzięki temu Kross Level JR 3.0 oferuje maksimum radości z jazdy i jest świetnym wstępem do świata MTB.

Lekka rama Krossa Level JR 3.0 została wykonana z aluminium. Rama ma nisko poprowadzoną górną rurę, dzięki czemu wsiadanie i zsiadanie z roweru jest ułatwione. Kluczowe elementy takie jak kierownica, mostek, przełożenia napędu i ramiona korby zostały również dopasowane do mniejszych wymiarów młodych rowerzystów.

Napęd Krossa Level JR 3.0 posiada jeden blat z przodu, dzięki czemu zmiana biegów jest prostsza, a całość konstrukcji lżejsza i bardziej niezawodna. Ułatwia to skupienie się młodemu rowerzyście na poprawie techniki jazdy. Przerzutka tylna Shimano Alivio zapewnia 9 biegów, które w zupełności wystarczają do pokonywania trudnych tras. Mocne hydrauliczne hamulce tarczowe gwarantują pewne hamowanie w każdych warunkach, a amortyzator przedni SR Suntour posiada sprężynę powietrzną. Dzięki temu amortyzację można ustawić pod wagę konkretnego rowerzysty.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    576
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Młodzież
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy: 14"
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: Aluminium Performance
  • Widelec: SR SUNTOUR XCR LO AIR
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SHIMANO ALIVIO M4000
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT200
  • Manetki: SHIMANO ACERA M3000
  • Korby: WHEEL TOP
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: SHIMANO HG53
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG200

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 620 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 70MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x300
  • Stery: FP-H813PL 1-1/8"
  • Siodło: VELO VL-5061
  • Chwyty: KROSS
  • Pedały: FP-804

Koła

  • Wielkość koła: 24 cale
  • Piasta Przód: GL-B43F
  • Piasta tył: GL-B43R-DS
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: MITAS OCELOT V85 24X2.1

KROSS LEVEL JR 3.0 2020

Special Price 1 699,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 299,85 zł Poprzednio 1 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

28972

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.