KROSS LEVEL JR TE 26 CALI 2020

KROSS LEVEL JR TE 26 CALI 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

W Kross wierzymy, że aby wychować przyszłego kolarskiego mistrza należy mu od najmłodszych lat zapewnić optymalny sprzęt. Dlatego gruntownie przebudowaliśmy nasze modele rowerów junior, które teraz pozwalają łatwiej wejść w świat kolarstwa. Świetnie widać to na przykładzie Krossa Level JR TE, czyli propozycji dla młodego amatora kolarstwa górskiego.

Kross Level JR TE to rower górski wzorowany na topowym, dorosłym modelu Kross Level TE. Lekka aluminiowa rama zapewnia sztywność i precyzję prowadzenia, a jej geometrię zaprojektowaliśmy tak, aby pozwalała młodemu rowerzyście poczuć się na rowerze pewnie i komfortowo. Amortyzator przedni posiada sprężynę powietrzną, dzięki czemu można go optymalnie dopasować do wagi rowerzysty. Wszystkie elementy roweru dopasowaliśmy do możliwości i wzrostu młodszych rowerzystów, dzięki czemu kierownica, korba i przełożenia nie utrudniają jazdy i zdobywania nowych doświadczeń.

Dzięki zastosowaniu w Krossie Level JR TE napędu z jednym blatem z przodu rower jest lżejszy, a obsługa biegów prostsza. Dzięki temu młody rowerzysta może łatwiej skupić się na poprawie techniki pedałowania. Napęd 1x10 z tylną przerzutką Shimano Deore działa bardzo precyzyjnie i pewnie, a hydrauliczne hamulce tarczowe pewnie zatrzymują rower w każdych warunkach. 

Główne Parametry

  • Typ trasy
    557
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Dziecko / Młodzież
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy: 14"
  • Kolor:
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Widelec: SR SUNTOUR XCR LO AIR
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SHIMANO DEORE M6000
  • Hamulce przód: SHIMANO MT200
  • Hamulec tył: SHIMANO MT200
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT200
  • Manetki: SHIMANO DEORE M6000
  • Korby: WHEEL TOP
  • Suport: FP-B902
  • Łańcuch: SHIMANO HG54
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG50

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 640 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 70MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x300
  • Stery: FP-H813PL 1-1/8"
  • Siodło: VELO VL-5061
  • Chwyty: KROSS
  • Pedały: FP-917N

Koła

  • Wielkość koła: 26 cali
  • Piasta Przód: GL-B43F
  • Piasta tył: GL-B43R-DS
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: MITAS OCELOT V85 26X2.1

KROSS LEVEL JR TE 26 CALI 2020

Special Price 2 294,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 404,85 zł Poprzednio 2 699,00 zł

Dostępność: Niedostępny

28992

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.