Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS LEVEL TE 2020

KROSS LEVEL TE 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Szybkość, dynamika, niska waga i doskonała precyzja prowadzenia to cechy, na które postawiliśmy projektując naszą linię wyścigowych rowerów Level. Level TE to szansa na to, aby być tak blisko możliwości rowerów zawodników Pucharu Świata XC, jak to tylko możliwe. Ultralekka karbonowa rama ważąca poniżej 1 kg i szereg nowoczesnych rozwiązań sprawiają, że Level TE sprosta każdemu wyzwaniu, jakie przed nim postawisz.

Nieprzypadkowo Level TE pomalowany został na charakterystyczny kolor rowerów zawodników Kross Racing Team. Ta konstrukcja czerpie pełnymi garściami z doświadczeń najlepszych zawodników i ma na swoim koncie szereg zwycięstw zarówno w Pucharach Świata XC, jak i na Mistrzostwach Świata i Igrzyskach Olimpijskich. Level TE jest lekki, prowadzi się niezwykle pewnie, a przy tym dysponuje bezkompromisową dynamiką, która pozwala zrywać przeciwników z koła na każdym sprincie.

Osprzęt Levela TE został dopasowany do wyścigowego charakteru tego roweru. Stąd najlepszy napęd Shimano XTR w układzie 1 x 12 i ultramocne hamulce XTR. Za świetne właściwości jezdne i niską wagę Levela TE odpowiadają także widelec Rock Shox SID Ultimate z częściowo karbonową konstrukcją, oraz karbonowe obręcze kół DT Swiss XRC 1200 Spline.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    554
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    582
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZERWONY / BIAŁY POŁYSK
  • Materiał Ramy: Carbon
  • Widelec: ROCK SHOX SID ULTIMATE CBN RLC
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: BRAK
  • Przerzutka tył: SHIMANO XTR M9100
  • Hamulce przód: SHIMANO XTR M9120
  • Hamulec tył: SHIMANO XTR M9120
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO XTR M9120
  • Manetki: SHIMANO XTR M9100
  • Korby: FSA SL-K
  • Suport: FSA BB392
  • Łańcuch: SHIMANO M9100
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO XTR M9100

Komponenty

  • Kierownica: FSA K-FORCE 760MM 31.8 DI2
  • Mostek: FSA K-FORCE 90MM/31,8/12°
  • Sztyca: FSA KFORCE SB0 27,2x350 CARBON
  • Stery: FSA Orbit C-40-CF-ACB
  • Siodło: F'IZI:K TUNDRA M3 CARBON
  • Chwyty: KROSS SILKY
  • Pedały: BRAK

Koła

  • Wielkość koła: 29 cali
  • Piasta Przód: DT SWISS 15x110
  • Piasta tył: DT SWISS 12x142
  • Obręcze: DT SWISS XRC 1200 CARBON
  • Opony: MITAS SYRINX V80 700X25

KROSS LEVEL TE 2020

23 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29518

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.