KROSS PULSO 1.0 2020

KROSS PULSO 1.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Pulso 1.0 to prawdziwy miejski bolidy stworzony po to, aby umożliwić błyskawiczne pokonywanie ulic i ścieżek rowerowych. Pulso 1.0 bierze to co najlepsze z konwencji rowerów fitness łącząc sztywność i szybkość rowerów szosowych z doskonałą kontrolą nad rowerem gwarantowaną przez prostą kierownicę.

Lekka aluminiowa rama Krossa Pulso 1.0 jest inspirowana ramami rowerów szosowych. Dzięki temu Pulso 1.0 jest rowerem lekkim i szybkim. Prosta kierownica poprawia kontrolę nad rowerem w ruchu ulicznym, umożliwia zajęcie bardziej wyprostowanej pozycji, a także ułatwia możliwość lepszej obserwacji drogi.

W Krossie Pulso 1.0 zastosowaliśmy napęd szosowy z korbą kompakt. Trzy blaty ułatwiają znalezienie odpowiedniego przełożenia na każdy podjazd, a przy tym nie ograniczają przy dużych prędkościach. Mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200 gwarantują dużą moc hamowania w każdych warunkach atmosferycznych. Szerokie opony 35C są szybkie, a przy tym dobrze pokonują przeszkody, takie jak krawężniki, studzienki i wyboje.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    558
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Miejskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZARNY / SZARY
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: ALUMINIUM
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO CLARIS R2030
  • Przerzutka tył: SHIMANO CLARIS R2000
  • Hamulce przód: SHIMANO BR-UR300
  • Hamulec tył: SHIMANO BR-UR300
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT200
  • Manetki: SHIMANO CLARIS R2000
  • Korby: SHIMANO TOURNEY TY501
  • Suport: H-ROCKS BSA 120
  • Łańcuch: SHIMANO HG40
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG50

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 600 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 110MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x350
  • Stery: FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS GRIPPEN
  • Pedały: FP-917N

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: GL-B57F-D
  • Piasta tył: GL-B57R-D
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: SCHWALBE SPICER K-GUARD 700X35

KROSS PULSO 1.0 2020

Special Price 2 124,15 zł

-15,0%
Oszczędzasz 374,85 zł Poprzednio 2 499,00 zł

Dostępność: Niedostępny

29253

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.