Stali klienci kupują taniej - wystarczy być zalogowanym - Sprawdź !

=> Zaloguj / Zarejestruj się

KROSS PULSO 2.0 2020

KROSS PULSO 2.0 2020

Dostępne warianty:

kliknij WIĘCEJ aby wybrać wariant produktu

  • Darmowa Dostawa od 199zł

  • Raty Prawdziwe 0%

  • Ochrona kupującego

  • Dostawa i zwroty
    Door-to-Door do 50km

Opis modelu

Kross Pulso 2.0 to propozycja roweru dla tych, którzy cenią sobie szybkość i zwinność roweru szosowego, ale chcieliby połączyć ją z wygodą i poczuciem kontroli charakterystycznymi dla prostej kierownicy. Kross Pulso 2.0 łączy szosowe elementy osprzętu i koła 28 cali z nieco szerszymi oponami i wyjątkowo skutecznymi hamulcami tarczowymi. Sprawia to, że jest idealną propozycją do miasta i szybkich dojazdów na co dzień.

Rama Krossa Pulso 2.0 inspirowana jest geometrią rowerów szosowych endurance. Dzięki temu jest dynamiczna i pozwala na błyskawiczne przyspieszenia, a przy tym ułatwia zajęcie wyprostowanej pozycji za kierownicą. W połączeniu z prostą kierownicą sprawia to, że zachowujemy lepszą kontrolę nad rowerem w ruchu ulicznym i mamy lepszą możliwość obserwacji drogi.

Osprzęt Krossa Pulso 2.0 to połączenie zapewniającej szybkość grupy szosowej Shimano Sora z bardzo skutecznymi hamulcami tarczowymi Shimano MT200. Sztywne koła wyposażono w opony o szerokości 35 milimetrów, które świetnie radzą sobie z wybojami, krawężnikami i innymi miejskimi przeszkodami.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    558
    Off Road (1) Road (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2020
  • Typ Roweru: Miejskie

Rama

  • Rozmiar ramy:
  • Kolor: CZARNY / GRAFITOWY
  • Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
  • Widelec: ALUMINIUM
  • Tylny Amortyzator: -

Napęd

  • Przerzutka przód: SHIMANO SORA R3000
  • Przerzutka tył: SHIMANO SORA R3000
  • Hamulce przód: SHIMANO BR-UR300
  • Hamulec tył: SHIMANO BR-UR300
  • Dźwignia hamulca: SHIMANO MT200
  • Manetki: SHIMANO SORA R3000
  • Korby: SHIMANO SORA R3000
  • Suport: SHIMANO BSA BB-RS500
  • Łańcuch: SHIMANO HG53
  • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG400

Komponenty

  • Kierownica: ALUMINIUM 600 MM 31.8
  • Mostek: ALUMINIUM 110MM/31,8/7°
  • Sztyca: ALUMINIUM 27,2x350
  • Stery: FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5"
  • Siodło: SELLE ROYAL
  • Chwyty: KROSS GRIPPEN
  • Pedały: FP-917N

Koła

  • Wielkość koła: 28 cali
  • Piasta Przód: GL-B57F-D
  • Piasta tył: GL-B57R-D
  • Obręcze: KROSS
  • Opony: SCHWALBE SPICER K-GUARD 700X35

KROSS PULSO 2.0 2020

2 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

29263

KONTAKT
pytania / negocjacje

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.