KROSS SOIL 3.0 ZIELONY 2018

KROSS SOIL 3.0 ZIELONY 2018

Dostępne warianty:

Rozmiar ramy:
17"
.
Darmowa Dostawa od 199zł.
Raty Prawdziwe 0%
Ochrona kupującego
Bezproblemowe zwroty i wymiany

Opis modelu

Wśród niezwykle różnorodnej oferty, jaką ma nam do zaproponowania marka Kross, na pewno ten oto rower górski Kross Soil 3.0 będzie spełnieniem marzeń niejednego rowerzysty. Dlaczego tak wyjątkowy? Bowiem od projektu, po realizację i dobór komponentów, wszystko jest perfekcyjnie. Na uznanie na pewno zasługują duże koła DT Swiss m1700 Spline, nowoczesny kąt ramy, czy też niezawodne hamulce SRAM. Jeśli więc Kross Soil 3.0, to na pewno pełne zadowolenie kupujących.

Główne Parametry

  • Typ trasy
    555
    Dżungla (1) Miasto (10)
  • Poziom zaawansowania
    577
    Podstawowy (1) Profesjonalista (10)

Dane techniczne

Rowery

  • Producent: Kross
  • Stan: Nowy
  • Płeć: Męskie / Unisex
  • Rocznik: 2018
  • Typ Roweru: Górskie

Rama

  • Kolor: Zielony
  • Materiał Ramy: Aluminium
  • Widelec: Fox Performance Elite 34 FIT4 (skok 130mm, blokada na koronie, 15×110mm Boost, Tapered)
  • Tylny Amortyzator: Fox Performance Elite DPS (190×51mm)

Napęd

  • Przerzutka przód: -
  • Przerzutka tył: SRAM GX Eagle
  • Hamulce przód: SRAM Guide RS (tarczowy, hydrauliczny)
  • Hamulec tył: SRAM Guide RS (tarczowy, hydrauliczny)
  • Dźwignia hamulca: SRAM Guide RS (hydrauliczne)
  • Manetki: SRAM GX (1x12, Eagle, Trigger)
  • Korby: SRAM GX Eagle (32T, Boost)
  • Suport: SRAM Press Fit GXP
  • Łańcuch: SRAM GX Eagle
  • Kaseta / Wolnobieg: SRAM CS-1275 Eagle (10-50T)

Komponenty

  • Kierownica: Ritchey WCS Trail (aluminium, 760mm, 35mm)
  • Mostek: Ritchey WCS Trail (aluminium, 60mm, 35mm)
  • Sztyca: Rock Shox Reverb (S/M-125mm x 390, L-150mm x 440, XL-170mm x 480, 30.9mm)
  • Stery: VP A45AC3 (1-1/8"-1.5", Tapered)
  • Siodło: WTB Volt Race
  • Chwyty: Kross Stable
  • Pedały:

Koła

  • Wielkość koła: 27,5 cala
  • Piasta Przód: DT SWiSS M 1900 Spline R TLR (15 × 110mm, boost)
  • Piasta tył: DT SWiSS M 1900 Spline R TLR (12 × 148mm, boost)
  • Obręcze: DT SWiSS M 1900 Spline R TLR (27,5”, 30mm, tubeless)
  • Opony: Schwalbe Nobby Nic SnakeSkin Addix Speed Grip (27,5"x2.6")

KROSS SOIL 3.0 ZIELONY 2018

Special Price 9 999,00 zł

-37,5%
Oszczędzasz 6 000,00 zł Poprzednio 15 999,00 zł

Dostępność: Niedostępny

8735

Zobacz zanim kupisz

* wymagane pola

Posty z bloga

Zapewne choć raz w życiu zdarzyło Ci się wsiąść na rower, który zupełnie nie pasował do budowy Twojego ciała. Był zbyt duży – tak, że z trudem sięgałeś kierownicy. Albo wręcz przeciwnie – wydawało Ci się, że podczas jazdy Twoje kolana znajdują się tuż pod brodą. Ale czy wiedziałeś o tym, że to właśnie rama w głównej mierze decydowała o wymiarach owego roweru? Zanim więc dokonasz zakupu nowego sprzętu dla siebie, sprawdź jak prawidłowo mierzyć jej wielkość.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża rowerowa przeszła ogromną rewolucję. Jeszcze nasi rodzice bądź dziadkowie najczęściej korzystali z popularnego „składaka”. Parę lat temu, zanim nastała era smartfonów, najlepszym prezentem dla dorastającego dziecka był „góral”. Dziś rynek „rowerowy” jest rozwinięty na tyle, że ciężko czasem zdecydować o tym, który model będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Zwłaszcza, że do wyboru mamy ich całe mnóstwo. Aby nieco ułatwić wybór naszym Klientom, w poniższym artykule przybliżymy cechy każdego z nich.

Pierwsze wzmianki o rowerze elektrycznym pojawiły się już pod koniec wieku XIX w USA. Pierwszy patent na prototyp tego typu pojazdu otrzymano w roku 1895 (dotyczył „roweru akumulatorowego”), a następnie w roku 1897 (tutaj mowa już o rowerze elektrycznym, napędzanym podwójnym silnikiem elektrycznym właśnie). Przez następne dziesięciolecia pomysł pierwotny przekształcano i unowocześniano, a w latach 90-tych ubiegłego stulecia kolejny patent na rozbudowaną formę tego typu jednośladu złożono np. w Japonii. Jednak to na ostatnie dwie dekady przypada okres największej produkcji, a zarazem popularyzacji e-roweru.